וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל הבטיח מדליה: "זה משהו מיוחד ובלתי נשכח בשבילי"

השור ממאיורקה עלה לגמר טורניר הזוגות עם מארק לופס אחרי 6:7 (1), 6:7 (4) מול ואשק פוספיסיל ודניאל נסטור: "ההיעדרות מלונדון 2012 הייתה הרגע הקשה בקריירה שלי". צפו בתמונות המרגשות

ערב מרגש לנדאל ולופס/AP

רק כמה ימים לפני פתיחת המשחקים לא היה ברור אם רפאל נדאל יוכל להשתתף בריו 2016, הערב (חמישי) הוא כבר הבטיח לעצמו מדליית כסף אחת לפחות. השור ממאיורקה ניצח לפנות ערב 6:7 (5), 3:6 את ז'יל סימון ועלה לרבע הגמר בטורניר היחידים, מעט לאחר מכן הוא כבר חזר למגרש כדי לחבור לחברו הטוב ביותר מארק לופס למשחק הזוגות. השניים ניצחו 6:7 (1), 6:7 (4) את ואשק פוספיסיל ודניאל נסטור הקנדים, עלו לגמר טורניר הזוגות, שם ישחקו נגד פלורין מרג'אה והוריה טקאו הרומנים, והבטיחו לפחות מדליית כסף בזוגות.

לנדאל יש בקריירה המפוארת שלו "בסך הכול" מדליית זהב אחת, בה זכה בטורניר היחידים בבייג'ינג ב-2008. בלונדון 2012 הוא לא שיחק בשל פציעה והערב שוב הוכיח כמה תשוקה וטירוף יש בו כשחגג ביחד עם חברו הטוב ביותר את העלייה לגמר והזכייה במדליה. השניים נשכבו על המשטח והתחבקו דקות ארוכות לאחר הניצחון מול הזוג המנוסה מקנדה. רפא, אגב, חלם לסיים את הטורניר האולימפי הזה עם שלוש מדליות זהב כיוון שהיה אמור לשחק גם בזוגות המעורבים יחד עם גרבינייה מוגורוסה, אולם בשל הניצחונות ביחידים ובזוגות הוא החליט ביחד עם הצוות הרפואי שלו לא להסתכן במשחק נוסף.

נדאל בן ה-30, שזכה ב-14 תארי גרנד סלאם במהלך הקריירה שלו, נשמע נרגש מאוד לאחר הניצחון והבטחת המדליה. "היה בזה מעט מהכול", הוא אמר כשהוא מתייחס לחגיגות בסיום, "המשחקים האולימפיים מיוחדים מאוד בשבילי כי משחקים אותם רק פעם בארבע שנים, אני יודע כמה הזכייה ב-2008 הייתה חשובה בשבילי והצטערתי מאוד שלא יכולתי לשחק ב-2012. על אף שהחמצתי הרבה טורנירים במהלך הקריירה שלי, טורנירי מאסטרס 1,000, טורנירי גמר השנה, גביע דייויס, טורנירי גרנד סלאם, ההיעדרות מלונדון 2012 הייתה הקשה ביותר בקריירה שלי.

"בנוסף לזה, שיחקתי טוב מאוד השנה ולצערי נאלצתי להחמיץ את החלק החשוב ביותר של השנה. נאלצתי לפרוש באמצע רולאן גארוס ולא שיחקתי בווימבלדון וזה גורם לי לחוות את ההישג היום בצורה הרבה יותר אמוציונלית. בנוסף, הצלחתי לזכות במדליה עם אחד החברים הכי טובים שלי, מארק, וזה משהו מיוחד ובלתי נשכח מבחינתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully