וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלפס חגג, אפימובה עקצה: "מה תגיד עליו עכשיו לילי קינג?"

השחיינית הרוסייה שספגה ביקורת מהאמריקאית על כך שהופיעה בריו למרות שהורשעה בשימוש בחומרים אסורים, דאגה להזכיר לכולם שפלפס נתפס מעשן מריחואנה. האמריקאי: "אני חי את החלום"

ספק 500

אגדת מייקל פלפס נמשכה הבוקר בבריכה. השחיין האמריקאי הפנומן זכה במדלייה 22 בקריירה שלו כשגרף את הזהב בגמר המשחה ל-200 מטר מעורב אישי גברים. פלפס הביס את יריבו הגדול ריאן לוכטה, שסיים את המשחה רק במקום החמישי המאכזב.

"אני חי את החלום, לזכות בארבע מדליות ברציפות זה פשוט מדהים", כך אמר פלפס מיד אחרי שגרף את מדליית הזהב הרביעית שלו בריו, "הצלחתי לסיים את המשחה בדיוק כמו שרציתי.

ריאן לוכטה, שזכה ב-12 מדליות אולימפיות והיה המועמד הבכיר לסיים שני את המשחה, איכזב כשלא הגיע לפודיום. "אנחנו מוציאים את המיטב אחד מהשני", אמר לוכטה המאוכזב, "אני קצת מאוכזב מההופעה שלי, אבל שמח בשביל פלפס על הזהב שלו וגם בשביל ארה"ב".

עוד בנושא:

ערב היסטורי בבריכה, פלפס עם עוד מדליית זהב
היסטוריה גם בפיג'י, ניצחון לספרד בכדורסל: סיכום הלילה

השחיין האמריקאי מייקל פלפס. AP
מדליית זהב רביעית ברציפות. מייקל פלפס/AP

מי שפחות פרגנה לשחיין האגדי היא יוליה אפימובה, השחיינית הרוסיה שהורשעה פעמיים בעבר בשימוש בחומרים אסורים וזכתה במדליית כסף ב-100 חזה. אפימובה ספגה ביקורות מלילי קינג השחיינית האמריקאית שהקדימה אותה וטענה שהיא לא הייתה צריכה להיות באולימפיאדה. הבוקר לא פספסה את ההזדמנות לעקוץ בחזרה כשאמרה "מה לילי תגיד עכשיו על מייקל פלפס?" הרוסייה התכוונה כמובן לתמונה שצולמה ב-2009 שבה נראה פלפס כשהוא מחזיק מקטרת של מריחואנה.

"אני בעצמי נגד סמים", אמרה אפימובה, "אף פעם לא השתמשתי בסמים בכוונה אבל אני יודעת שבהרבה מקרים אנשים עושים את זה כי הם לא יודעים או כי הם טיפשים או נאיבים". על הביקורת של לילי קינג הוסיפה אפימובה: "זה נושא רגיש, אני לא שמחה עם זה אבל זה המצב. אנשים צריכים להתקדם הלאה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
השחיינית האמריקאית סימון מנואל. AP
לא הצליחה לעצור את הדמעות. מנואל/AP

אבל עם כל הכבוד לפלפס, מי שעשתה היסטוריה הבוקר הייתה סימון מנואל שהפכה לאפרו-אמריקאית הראשונה שזוכה במדליה בבריכה. מנואל גרפה את הזהב יחד עם פני אולקסיאק במשחה ל-100 מטר חופשי נשים כשעצרה את השעון על 52.70 שניות. מנואל הקדימה את שרה שיוסטרום השבדית המצוינת שהסתפקה בארד.

מנואל לא הצליחה לעצור את הדמעות אחרי ההישג ההיסטורי שלה ואמרה: "אני מבורכת לזכות בזהב. המדליה הזו מוכיחה לכל אדם שיגיע אחרי שהוא צריך להאמין שהוא מסוגל לעשות את הבלתי ייאמן, אני רוצה לשמש השראה לאחרים שאפשר לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully