וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרגיי ריכטר לא העפיל לגמר האולימפי בירי בשכיבה מ-50 מטרים

אחרי שפספס את הגמר במקצוע החזק שלו, ירי באקדח אוויר מעשרה מטרים, הקלע הישראלי סיים במקום ה-15 ונותר מחוץ לשמינייה הראשונה גם במקצוע השני בריו, לאחר שסיפק 622.6 נקודות

סרגיי ריכטר קלע. הוועד האולימפי,
הופעה לא רעה, אבל לא מספיקה לגמר. ריכטר/הוועד האולימפי

ארבעה ימים לאחר שלא הצליח להעפיל לגמר האולימפי במקצוע החזק שלו, ירי באקדח אוויר מעשרה מטרים, סיים היום (שישי) סרגיי ריכטר, הקלע הישראלי, את חלקו במשחקים האולימפיים של ריו 2016 לאחר שנותר גם מחוץ לשלב הגמר בירי מ-50 מטרים במצב שכיבה. ריכטר, שבלונדון סיים במקצוע זה רק במקום ה-44 מתוך 50 מתחרים, סיפק הפעם הופעה לא רעה וסיים במקום ה-15 עם 622.6 נקודות, אך שני מקבצים די חלשים בפתיחה פגעו בו ומנעו ממנו את האפשרות להיכנס לגמר. במקום הראשון במוקדמות סיים שיאן העולם הרוסי סרגיי קמנסקי, שקבע שיא אולימפי חדש עם 629.0 נקודות.

ריכטר ירה במהרה את המקבץ הראשון שלו וסיים אותו עם 102.0 נקודות, ממוצע לא גבוה במיוחד של 10.2 נקודות פר כדור. גם המקבץ השני לא נראה הרבה יותר טוב מבחינת הקלע הישראלי והוא הפגין בו שיפור זעום בלבד וסיים אותו עם 102.1 נקודות, בעוד הגמר מתרחק ממנו במהרה.

דווקא במקבץ השלישי ריכטר הבריק וצלף 105.6 נקודות, ממוצע מצוין של 10.56 לכדור. אם היה משיג ציון דומה לזה במקבצים נוספים, הוא עשוי היה להשתלב בגמר. גם המקבץ הרביעי של ריכטר היה לא רע והסתיים עם 104.2 נקודות, מה שהקפיץ אותו עוד קצת למעלה בדירוג לפי ממוצע פר כדור, אך הוא עדיין נותר די רחוק מהשמינייה הראשונה.

ריכטר המשיך בהופעה הלא רעה שלו במקבץ החמישי והלפני אחרון, שם תוצאה של 105.1 העלתה אותו לאזור המקומות 15-17. את המקבץ האחרון שלו סיים 103.6 נקודות ונשאר בערך באותו אזור בדירוג הכללי. בסך הכול, הוא סיים את התחרות עם 622.6 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully