וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיוט של הספרדייה נפסל, מעין דוידוביץ' עם מספר נקודות זהה למקום ה-3

הישראלית נמצאת בעמדה מצוינת לקראת שיוט המדליות שיתקיים ביום ראשון. השיוט ה-10 של אלבאו נפסל בדיעבד ולכן היא עם 61 נק', אחת יותר מדוידוביץ', שעם מספר נקודות זהה לזה של השלישית

מעין דוידוביץ' גולשת ישראלית. AP
בצמרת הגבוהה. דוידוביץ' היום/AP

מעין דוידוביץ' קרובה מאוד למדליית הארד במשחקים האולימפיים בשייט בדגם RS:X. אחרי יום שיוט מוצלח מאוד, התבשרה הגולשת הישראלית כי הגולשת הספרדייה והאלופה האולימפית המכהנת מרינה אלבאו ירדה אל המקום השישי והמשמעות של כך היא שדוידוביץ' עלתה למקום החמישי והיא עם מספר נקודות זהה לזה של המקום השלישי. זה קרה אחרי שהשיוט העשירי של אלבאו נפסל בדיעבד ולכן היא נאלצת "לזרוק" אותו. זה גורם לה לאבד שלוש נקודות לעומת הניקוד שהיה לה קודם לכן ועכשיו יש לה 61 נקודות, אחת יותר מדוידוביץ' לפני שיוט המדליות הגורלי ביום ראשון בשעה 20:05.

עוד קודם לכן, היו גם שיוטים. אחרי שאתמול סיימה יחסית חלשה את יום השיוטים, היום דוידוביץ' הייתה מצוינת וצברה תשע נקודות בלבד. התחרות הסדירה בעצם הסתיימה ובשיוט המדליות תשתתפנה רק עשר הגולשות הממוקמות ראשונות והניקוד בו יהיה כפול (מקום ראשון שווה שתי נקודות, מקום אחרון שווה 20). דוידוביץ' מדורגת כעת במקום השישי אחרי שלושה שיוטים שהתקיימו היום (שישי) והיא מרוחקת רק חמש נקודות מהמקום הראשון ושתיים מהשלישי.

הטבלה אחרי השיוט ה-12

1. סטפניה אלפוטינה (רוסיה) - 55 נקודות
2. פלביה טרטליני (איטליה) - 56
3. שארלין פיקו (צרפת) - 60
4. פיינה צ'ן (סין) - 60
5. מעין דוידוביץ' (ישראל) - 60
6. מרינה אלבאו (ספרד) - 61
7. ליליאן דה חואס (הולנד) - 68
8. ביירוני שואו (בריטניה) - 71
9. פטריסיה פרייטאס (ברזיל) - 73
10. טולי פטאיה סירן (פינלנד) - 80

חשוב לציין כי מכיוון שדוידוביץ' לא סיימה אף שיוט במקום הראשון, היא נמצאת בעמדה נחותה מול אלה שמדורגות מעליה, חוץ מאשר מול סטפניה אלפוטינה, שאמנם מדורגת ראשונה אך לא ניצחה אף שיוט. משמעות הדבר היא שבשוויון נקודות מול אחת מהן היא תסיים אחריהן בדירוג.

מזג האוויר המעונן במפרץ השייט, ריו 2016. רויטרס
אתר הגלישה בריו היום/רויטרס

שיוט 12 ואחרון

דוידוביץ' המשיכה את היום הנהדר שלה גם בשיוט ה-12, האחרון לפני שיוט המדליות. היא השתלטה על המקום השני כבר בהתחלה ונשארה בו גם בסיום, כאשר היא מקדימה את כל חברותיה לצמרת.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

שיוט 11

דוידוביץ' זינקה לא רע ואחרי המצוף הראשון דורגה במקום החמישי, אך לא הסתפקה בכך והמשיכה לטפס במעלה הדירוג במשך השיוט. את המצוף הבא היא כבר עברה רביעית, ולאחר מכן התייצבה במקום השני שם גם סיימה את השיוט בזמן של 25:48 דקות. היא נהנתה מכך שיריבותיה לצמרת מרינה אלבאו, פלביה טרטליני ואחרות לא נהנו משיוט טוב וטיפסה למקום החמישי הכללי. סטפניה אלפוטינה הרוסיה, שמובילה את הטבלה, סיימה במקום ה-16 בלבד וכמובן שהשיוט הזה לא ייחשב עבורה.

שיוט 10

אחרי דחייה ארוכה בת כשעה בגלל תנאי מזג האוויר, דוידוביץ' פתחה את השיוט הראשון של היום והעשירי של התחרות בצורה טובה. היא דורגה במקום הראשון אחרי המצוף הראשון ובהמשך שמרה על יציבות. פסילה של הגולשת הצרפתיה שרלין פיקון העלתה אותה מקום אחד והיא סיימה במקום החמישי, אבל בדירוג הכללי ירדה למקום השביעי בגלל שיוט מצוין של ליליאן דה חאוס ההולנדית.



* שחר צוברי סיים את דרכו בתחרות בדגם RS:X ולא ישתתף בשיוט המדליות. צוברי סיים במקומות ה-17, ה-21 והרביעי בשיוטי היום ובסך הכל הגיע למקום ה-17 בתחרות. יש לציין כי שני המקומות הראשונים כבר נקבעו ובשיוט המדליות נשאר לקבוע רק מי יזכה במדליית הארד. דוריאן ואן רסלברג ההולנדי יזכה בזהב בתחרות, ניק דמפסי הוותיק מבריטניה בכסף.

* בדגם ה-470 לזוגות, אייל לוין ודן פרויליך סיימו במקום ה-21 את השיוט החמישי (ראשון מתוך שניים היום) והם ממוקמים במקום ה-18.

עדכון אחרון 23:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully