וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגלן העבר, ראי: "הנבחרת הברזילאית כבר לא כבעבר, אבל אני מאמין בניימאר"

נבחרת הכדורגל המקומית מקרטעת בטורניר האולימפי, ושחקן העבר מודה בשיחה עם שליח וואלה! ספורט לריו: "זה דור אחר, העולם מצפה למשהו אחר מברזיל". וגם: התחזית שלו לקרב של ששון מול רינר

צילום מסך

ברזיל מוצפת בפטריוטיות בימים אלה במהלך המשחקים האולימפיים בריו, ומאוהבת בספורטאים המצליחים. הג'ודוקא רפאלה הפכה לגיבורה מקומית אחרי שזכתה במדליית הזהב היחידה של המארחת עד עתה, ובצד השני של המתרס, נמצאת נבחרת הכדורגל של ברזיל, שמציגה יכולת מאכזבת ולאחרונה איבדה את התמיכה של חובבי הספורט המקומיים.

ראי (51), שחקן העבר של הנבחרת, שוהה במשחקים כשגריר הטלוויזיה הצרפתית (שיחק שנים ארוכות בפריס סן ז'רמן), ובזמן שהוא באצטדיון הטניס, מחכה למשחק בין בלוצ'י המקומי לרפאל נדאל, הוא התפנה להעביר ביקורת על הכדורגלנים המקומיים.

"זה דור אחר של שחקנים, אני יודע שכל העולם מצפה לברזיל אחרת", אומר ראי: "אנחנו רוצים לראות את הנבחרת שלנו מצליחה, נראית אחרת. אני עדיין מאמין גדול בניימאר, הוא בחור צעיר, אני בטוח שהוא עוד ייראה יותר טוב". ראי הביע גם שליטה בנעשה על מזרן הג'ודו, ומוכן למפגש של טדי רינר הצרפתי מול אורי ששון הישראלי. "כולם בצרפת אוהבים את טדי, אם ששון ינצח אותו זו תהיה סנסציה עולמית", אמר. ראי סיפר גם על עצמו: "כיום אני כבר לא משחק כדורגל, יש לי בעיות בברך. פריס סן ז'רמן הנוכחית היא עולם אחר בהשוואה לתקופה שבה אני שיחקתי שם, וזה נהדר".

ראי, כדורגלן עבר ברזילאי. יניב טוכמן, מערכת וואלה!
"כולם רוצים שהנבחרת תראה טוב יותר". ראי/מערכת וואלה!, יניב טוכמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully