וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס אולימפי: נדאל זכה בזוגות, קרבר מול פואיג בגמר הנשים

הספרדי ובן זוגו מארק לופס גברו בגמר על צמד רומני 2:6, 6:3, 4:6. השור ממאיורקה עלה לחצי גמר היחידים, גם מארי שם. הגרמנייה ניצחה את קיז, פואיג גברה על קביטובה

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. רויטרס
כמה אושר. נדאל/רויטרס

רפאל נדאל חגג הלילה (בין שישי לשבת) מדליה אולימפית שנייה בקריירה, כשזכה ביחד עם בן זוגו הספרדי מארק לופס ניצחון בגמר טורניר הזוגות - 2:6, 6:3, 4:6 על הצמד הרומני פלורין מרגאה והוריה טקאו. זו מדליית הזהב השנייה של השור ממאיורקה, שחגג בטורניר היחידים של 2008 כשניצח את פרננדו גונסאלס בגמר.

גם בטורניר היחידים הלך לרפא לא רע. הספרדי פתח רע מאוד מול תומאש בלוצ'י, אך הצליח להתאושש בדרך ל-6:2, 4:6, 2:6 בדרך לחצי גמר טורניר היחידים. בשלב הבא יפגוש את המנצח בין חואן מרטין דל פוטרו ורוברטו באוטיסטה אגוט.

האלוף האולימפי מלונדון, אנדי מארי, עשה צעד לקראת מדליה אולימפית נוספת, כאשר ניצח ברבע גמר הגברים את סטיב ג'ונסון (22) האמריקאי 0:6, 6:4, 6:7 (2). מארי פתח מצוין ודרס את יריבו במערכה הראשונה, כשהוא משיג שמונה ווינרים ונהנה מתשע טעויות בלתי מחויבות של יריבו. במערכה השניה האמריקאי התעשת והצליח לשבור את הבריטי, בדרך ל-4:6 במערכה תוך 39 דקות. המערכה השלישית היתה צמודה מאוד כאשר ג'ונסון לא מוותר ומשיג 13 ווינרים, אך גם סובל מ-15 טעויות בלתי מחויבות.

בסופו של דבר הניסיון של מארי הכריע בשובר השוויון והוא העפיל לארבעת האחרונים בטורניר, שם יפגוש את קיי נישיקורי שגבר על גאל מונפיס 6:7 (4), 6:4, 6:7 (6). המשחק בין היפני לצרפתי ארך 2:56 שעות.

רפאל נדאל טניסאי ספרדי עם מארק לופס. רויטרס
חוגגים זהב. נדאל ולופס/רויטרס

אנג'ליק קרבר, המדורגת שנייה בעולם, תהיה הגרמנייה הראשונה שזוכה במדליה בטניס מאז עשתה זאת שטפי גראף בסיאול 1988, אז יצאה מדרום קוריאה עם מדליית הזהב. קרבר, אלופת אוסטרליה המכהנת, תשחק בגמר הטורניר האולימפי אחרי שניצחה 3:6, 5:7 את מדיסון קיז, המדורגת תשיעית בעולם, בתוך שעה וחצי בדיוק.

מוניקה פואיג הבטיחה לעצמה מדליה אולימפית לאחר שגברה בחצי גמר הנשים על פטרה קביטובה בשלוש מערכות. זה התחיל טוב עבור הפורטוריקנית שניצחה את המערכה הראשונה 4:6 תוך 36 דקות. קביטובה נכנסה לעניינים בסט השני עם 1:6 מוחץ ושישה אייסים. במערכה השלישית פואיג הצליחה לשבור את יריבתה בדרך ל-3:6, עלתה לגמר והבטיחה לעצמה מדליית כסף אולימפית לפחות.

פואיג תהיה האישה הראשונה בתולדות פורטו ריקו שתזכה במדליה עבור המדינה, ובמידה ותנצח בגמר, היא תהיה הספורטאית הראשונה בהיסטוריית פורטו ריקו שתזכה במדליית זהב. היא תתמודד מול המנצחת בין אנג'ליק קרבר ומדיסון קיז, שישחקו הערב בחצי הגמר השני.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מוניקה פואיג טניסאית פורטוריקנית. GettyImages
היסטוריה. פואיג/GettyImages
אנג'ליק קרבר טניסאית גרמנייה. רויטרס
מדליה ראשונה לגרמנייה במשחקים האולימפיים מאז שטפי גראף ב-1988. קרבר חוגגת/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully