וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנסציה בכדורגל נשים: שבדיה הדיחה את ארה"ב בפנדלים ברבע הגמר

הפתעה ענקית בריו. אלופת העולם ומדליסטית הזהב בשלוש האולימפיאדות האחרונות, נכנעה 4:3 בפנדלים אחרי 1:1 בתום 120 דקות. מורגן כבשה במועד החוקי, אבל החמיצה מהנקודה הלבנה. ברזיל עלתה בתום דו קרב פנדלים מרתק

כדורגלנית ארצות הברית קרלי לויד מול כדורגלנית שבדיה אלין רובנסון. Celso Junior, GettyImages
אף אחד לא ציפה לזה/GettyImages, Celso Junior

הפתעה מרעישה בטורניר הכדורגל האולימפי לנשים. נבחרת ארה"ב, אלופת העולם וזוכת מדליית הזהב בשלוש האולימפיאדות הקודמות, הודחה כבר ברבע הגמר אחרי הפסד לשבדיה בפנדלים.

כדורגל הנשים נכנס למשחקים האולימפיים רק ב-1996 והאמריקאיות זכו בארבעה מתוך חמשת הטורנירים מאז, כולל בשלושת האחרונים. היום נקבע שהרצף נקטע. בנוסף, זה הטורניר הגדול הראשון בו ארה"ב לא עולה לפחות לחצי הגמר.

השבדיות שמעולם לא זכו בתואר משמעותי, הובסו 5:1 על ידי ברזיל בשלב הבתים ועלו מהמקום השלישי. האמריקאיות התייצבו למשחק כפייבוריטיות ברורות אחרי שלב בתים מוצלח שכלל שבע נקודות מתשע אפשריות, אבל ספגו מהלומה.

שבדיה עלתה ל-0:1 משער של סטינה בלאקסטניוס, אבל אלכס מורגן איזנה בדקה ה-77. שתי הנבחרות לא הצליחו להכריע את המשחק ב-90 דקות ומאוחר יותר גם ב-120, והתייצבו לדו קרב פנדלים. הכוכבת הגדולה מורגן החמיצה וכמוה גם כריסטן פרס, ובסיום 3:4 סנסציוני לשבדיות.

נבחרת גרמניה עלתה לחצי הגמר אחרי 0:1 מול סין. מלני בהרינגר הגרמנייה כבשה את השער היחיד במשחק בדקה ה-76, וואנג שואנג הסינית החמיצה פנדל בדקה ה-84 וסין נותרה בעשר שחקניות בדקה ה-57 אחרי כרטיס צהוב שני של וואנג שנשן.

הגרמניות ישחקו בחצי הגמר נגד קנדה, שניצחה 0:1 את צרפת הודות לשער של סופי שמידט בדקה ה-56.

המשחק האחרון של הלילה סיפק אף הוא דרמה גדולה, כאשר בתום 120 דקות מאופסות ניצחה המארחת ברזיל את אוסטרליה 6:7 בדו קרב פנדלים מרתק.

מלני בהרינגר שחקנית נבחרת גרמניה (שמאל) עם לאוני מאייר. רויטרס
הגרמניות חוגגות כרטיס לחצי הגמר/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • ריו 2016

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully