וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל אולימפי: ארצות הברית שרדה מותחן גדול מול סרביה

בוגדנוביץ' יכול היה לשלוח את המשחק להארכה אך החטיא על הבאזר ונבחרתו, שחזרה מפיגור 18, נכנעה 94:91. אירווינג בלט עם 15, יוקיץ' קלע 25 לסרבים. אוסטרליה הביסה את סין 68:93, צרפת טיילה ל-56:96 מול ונצואלה

שחקן נבחרת ארצות הברית קיירי אירווינג מול שחקן נבחרת סרביה מירוסלב ראדוליצה. רויטרס
לא ציפה לפייט שכזה. אירווינג מול ראדוליצה/רויטרס

טורניר הכדורסל האולימפי נמשך הערב (שישי). במשחק הראשון הביסה אוסטרליה 68:93 את סין, ועשתה צעד נוסף אל עבר הבטחת המקום השני בבית א'. נבחרת ארצות הברית נאלצה לעבוד מאוד, מאוד קשה לפני שהכניעה בסופו של דבר את סרביה עם 91:94. לקינוח, דרסה צרפת 56:96 את ונצואלה.

seperator

ארצות הברית - סרביה 91:94

החבורה של מייק ששבסקי עושה צעד נוסף אל עבר הבטחת המקום הראשון בבית א', אך כמו מול אוסטרליה, גם הפעם זה לא הלך פשוט. הפתיחה היתה כל כולה ארצות הברית, שברחה ל-5:23 מוחץ בפתיחה, אך מירוסלב ראדוליצה וחבריו צימקו לאט לאט, ובאמצע הרבע השלישי הוריד ניקולה יוקיץ' ל-60:55 בלבד. הסרבים הצליחו להישאר בתמונה, מילוש תאודוסיץ' צימק ל-77:73, 7:30 דקות לסיום, ראדוליצה המצוין ספג עבירה חמישית, ניקולה יוקיץ' לקח אחריות בהיעדרו, תאודוסיץ' הוריד ל-94:91, דקה לסיום, ואז, לאחר מספר החטאות של האמריקאים, הגיעה הדרמה לשיאה. בוגדן בוגדנוביץ' נותר פנוי לגמרי על קו השלוש ויכול היה לכפות הארכה, אך השלשה שלו יצאה החוצה - ואיתה גם סיכויי הסרבים לחולל סנסציה ענקית.

קיירי אירווינג בלט אצל המנצחת עם 15 נקודות, דיאנדרה ג'ורדן הוסיף 13 ופול ג'ורג', כרמלו אנתוני וקווין דוראנט תרמו 12 כל אחד. מנגד סיפק יוקיץ' ערב נפלא של 25 נקודות, בעוד תאודוסיץ' הוסיף 18 ו-6 אסיסטים, שבסופו של דבר לא הספיקו. 18 היו גם לראדוליצה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
בוגדן בוגדנוביץ' שחקן נבחרת סרביה מנוחם על ידי מילוש תאודוסיץ'. רויטרס
נותרו עם המחמאות בלבד. תאודוסיץ' מנחם את בוגדנוביץ'/רויטרס
שחקן נבחרת סרביה ניקולה יוקיץ'. רויטרס
ערב נפלא לא הספיק. יוקיץ'/רויטרס

אוסטרליה - סין 68:93

האוסטרלים ניצלו את המשחק הקל על הנייר כדי להעניק מנוחה לאנדרו בוגוט, אך גם זה לא שינה מול הסינים החלשים. אחרי רבע ראשון צמוד ברחו הבומרס ליתרון דו-ספרתי קטן ברבע השני, וברבע השלישי כבר דאגו לסגור עניין. קמרון ביירסטו הצטיין עם 17 נקודות ו-9 ריבאונדים, ברוק מוטום הוסיף 15 ופאטי מילס הסתפק בחמש בלבד. יי ז'יאנליאן קלע 20 למפסידה, שצנחה למאזן 3:0.

שחקן נבחרת אוסטרליה ג'ו אינגלס. רויטרס
קלי קלות. אינגלס/רויטרס

צרפת - ונצואלה 56:96

אחרי התבוסה במחזור הפתיחה מול אוסטרליה, הטריקולור ממשיכים להתעורר ולא התקשו לחסל את היריבה החלשה מדרום אמריקה, בדרך לרבע הגמר. המחצית הראשונה עוד הייתה יחסית צמודה והסתיימה ב-30:42, ההמשך כבר היה טיול, כולל 9:30 ברבע האחרון. ז'ופרי לאברנג הצטיין עם 17 נקודות, אנטואן דיו הוסיף 14 וכמוהו גם טוני פארקר. מיודענו גרגורי ורגאס קלע 3 למפסידה. במחזור האחרון יהיה לצרפתים קצת יותר קשה, מול ארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully