וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגיא מוקי נחת בארץ: "הפכנו להיות מעצמה בג'ודו ובספורט בכלל"

הג'ודוקא שהפסיד בקרב על מדליית הארד שב ארצה במצב רוח מרומם: "מבחינתי זכיתי. זכיתי באהבת העם. עשינו שינוי בספורט הישראלי ובג'ודו, רוצה להשתתף בעוד שתי אולימפיאדות"

יוסי ציפקיס

בצל זכייתו של אורי ששון במדליית ארד, שגיא מוקי נחת הלילה (שישי) בישראל אחרי הופעה מוצלחת בריו 2016. הג'ודוקא הישראלי אמנם הפסיד בקרב על מדליית הארד, אך חווה טורניר מצוין, ושב ארצה מרומם.

"עשינו פה שינוי בספורט הישראלי ובג'ודו. ישראל הפכה להיות מעצמה בג'ודו ובכלל בספורט", אמר מוקי. "כל ההישגים האלה מרוממים את כולם, את כל הספורטאים של המדינה. מעכשיו, לא רק באולימפיאדה הזו אלא גם בבאה, אתם תראו הרבה יותר ספורטאים שנלחמים ומגיעים הכי רחוק. זה מטורף, מה שקורה".

על הדרך שעשה בעצמו אמר: "מבחינתי זכיתי. זכיתי באהבה של העם, זה דבר כל כך גדול. חודש לפני פרצתי שני דיסקים, לא הצלחתי לעלות על מזרן. לא ויתרתי, נלחמתי, אני שמח שהצלחתי ואני שלם עם עצמי וגאה לייצג את המדינה. זה מדהים כמה המדינה שלנו רגישה, תומכת, אוהבת. מה שקרה בימים האחרונים עבורי זה כל כך מדהים. כל המדינה היתה איתי. אני נח, אבריא, ורץ קדימה. אני רואה את עצמי ממשיך עוד שתי אולימפיאדות לפחות. באתי לריו עם מוטו - לתת את הכל ולהילחם עד הסוף. ברגע שאני יודע שעשיתי את זה, אני יוצא מהקרב בלב שלם. ומהאולימפיאדה הזאת אני יוצא בלב שלם".

הג'ודוקא הישראלי שגיא מוקי. יוסי ציפקיס
חזר חזק יותר. מוקי/יוסי ציפקיס
  • עוד באותו נושא:
  • שגיא מוקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully