וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגל אולימפי: ברזיל עלתה לחצי הגמר עם 0:2 מרשים מול קולומביה

ניימאר סגר מעגל מול היריבה מולה נפצע במונדיאל, כבש את הראשון בבעיטה חופשית נפלאה (12) וראה את לואן (83) מסדר לסלסאו דייט מול הונדורס המפתיעה בחצי הגמר. גם גרמניה וניגריה עלו

שחקן נבחרת ברזיל ניימאר חוגג. GettyImages
לא עוצר. גנאברי/GettyImages

ארבעה רבעי הגמר של הטורניר האולימפי בכדורגל נערכו הלילה (בין שבת לראשון). גרמניה הפכה לנבחרת הראשונה שהבטיחה את מקומה בחצי הגמר אחרי 0:4 מוחץ על פורטוגל והיא תפגוש שם את ניגריה שגברה 0:2 על דנמרק. בשני המפגשים המקבילים ניימאר השיג נקמה מתוקה בקולומביה והוביל את ברזיל לניצחון 0:2 בדרך למפגש בחצי הגמר עם הונדורס המפתיעה, שניצחה 0:1 את דרום קוריאה.

שחקני נבחרת ברזיל ונבחרת קולומביה מתגוששים. GettyImages
חם בריו. ברזיל וקולומביה מתגוששות/GettyImages

ברזיל - קולומביה 0:2

כצפוי, הרוחות התלהטו מהר מאוד בדרבי הלטיני בין שתי היריבות המרות. לא פחות מחמישה כרטיסים צהובים הונפו במהלך התגוששויות במחצית הראשונה, אבל הסלסאו היו אלה שחגגו עם ניימאר סגירת מעגל מרגשת. החלוץ, שספג פציעה קשה מול אותה קולומביה במונדיאל 2014, כבש את שער הניצחון עם בעיטה חופשית מצוינת מ-20 מטר בדקה ה-12. החגיגה הברזילאית בריו נחתמה עם עוד ביצוע נהדר מרחוק, הפעם עם שער שדה מצוין של לואן בדקה ה-83.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקני נבחרת ניגריה חוגגים. רויטרס
חוגגים בדרך לחצי הגמר. שחקני ניגריה/רויטרס

פורטוגל - גרמניה 4:0

דווקא לאחר שלב בתים לא מרשים במיוחד שנחתם בעשירייה לרשת פיג'י האומללה, המאנשאפט הפכו לראשונים שהבטיחו את מקומם בחצי גמר הטורניר האולימפי, ועשו זאת באופן משכנע. קשר ארסנל סרג' גנאברי הולך ומסתמן ככוכב הגדול של הטורניר. לאחר שבכל אחד מהמשחקים בשלב הבתים, חמישה בסך הכל, הוסיף גנאברי כיבוש נוסף ובתזמון נהדר, על סף הירידה למחצית. הגרמנים לחצו בחלק המגרש של פורטוגל וחטפו את הכדור, שהגיע ליוליאן ברנדט וקשר באייר לברקוזן מצא בכדור נפלא את גנאברי, שמול ברונו וארלה גלגל בקלילות לפינה הרחוקה. היתרון הוכפל מבישול נוסף של ברנדט, הפעם למתיאס גינטר שנגח פנימה כדור קרן (57). דייבי זלקה כבש את השלישי (75) מבישול של מקס מאייר ועוד בישול של ברנדט סידר לפיליפ מקס את הרביעי (87). פורטוגל הולכת הביתה דווקא אחרי שלב בתים לא רע, שכלל ניצחון על ארגנטינה.

שחקני גרמניה אולימפית חוגגים. רויטרס
הגרמנים צוהלים בריו/רויטרס

ניגריה - דנמרק 0:2

הטורניר המוצלח של הניגרים נמשך עם ניצחון משכנע מול הסקנדינבים שפתחו מצוין את הקמפיין הזה, אך מסיימים אותו בהדחה כואבת עם שני הפסדים רצופים, כולל תבוסה של 4:0 מול ברזיל המארחת. ג'ון אובי מיקל כבש כבר בדקה ה-16, עומר אמינו הכפיל (59).

seperator

הונדורס - דרום קוריאה 0:1

הישג נפלא להונדורס הקטנה. אלברת' אליס כבש את שער הניצחון בדקה ה-59.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully