וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל אולימפי: ניגריה הדהימה את קרואטיה, ספרד השפילה את ליטא

מייקל אומה (19 נקודות) הוליך את הניגרים ל-76:90 מפתיע מאוד על בויאן בוגדנוביץ' (28) וחבריו, ספרד הביסה 59:109 את הליטאים ובית ב' נותר פתוח לחלוטין. 107:111 משוגע לארגנטינה על ברזיל

שחקן נבחרת ארגנטינה פקונדו קמפאסו. רויטרס
משחק הירואי שלו. קמפאצו/רויטרס

טורניר הכדורסל האולימפי נמשך הלילה (בין שבת לראשון) עם המחזור הרביעי, כאשר במשחק המרכזי ניצחה ארגנטינה בקלאסיקו של דרום אמריקה את ברזיל המארחת 107:111 אחרי שתי הארכות ומשחק ענק. ספרד השפילה את ליטא עם 59:109 מטורף לגמרי, ובהמשך השיגעון בבית ב' נמשך עם 76:90 מפתיע של ניגריה על קרואטיה.

שחקני נבחרת ניגריה ג'וש אקוניון, אל פארוק אמינו. GettyImages
מאיפה זה בא? אקוניון ואמינו חוגגים/GettyImages

ניגריה - קרואטיה 76:90

שימו לב לבית ב' המשוגע, בו כל שש הנבחרות תגענה לסבב המשחקים האחרון עם צ'אנס להעפיל לשלב הבא. קרואטיה, שהרשימה מאוד עד כה, הייתה יכולה להבטיח את ראשות הבית אבל ספגה הפסד מפתיע מאוד מהניגרים, שכעת שוב יכולים לחלום על העפלה מפתיעה מהבית הקשה. מיודענו מייקל אומה (עירוני נהריה) שוב כיכב עם 19 נקודות, ג'וש אקוניון הוסיף 18 ואבי ארה תרם 14 ו-6 אסיסטים, בעוד שבויאן בוגדנוביץ' שוב להט עם 28, אבל קיבל מעט מאוד סיוע מחבריו, כשרק רוקו לני אוקיץ' קולע בספרות כפולות מלבדו (10 נקודות).

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן נבחרת ארגנטינה אנדרס נוצ'יוני. רויטרס
שלשה שכפתה הארכה ו-37 נקודות. נוצ'יוני/רויטרס

ברזיל - ארגנטינה 111:107 (אחרי שתי הארכות)

אחרי שאלפי ארגנטינאים מילאו את אולם הקריוקה כדי לדחוף את נבחרתם מול ליטא וראו הפסד במשחק הקודם, הערב הארגנטינאים חגגו על ברזיל היריבה השנואה והמארחת במשחק באמת בלתי נשכח. ברזיל הוליכה החל מהרבע השני, אבל ארגנטינה לא ויתרה והשיגה ניצחון דרמטי בעיקר בזכות שני שחקנים - פקונדו קמפאצו ואנדרס נוצ'יוני, שקלע שלשה שכפתה את ההארכה הראשונה וסיפק שורה סטטיסטית אדירה של 37 נקודות, כולל 8 מ-12 מהשלוש (!) ו-11 ריבאונדים. קמפאצו, שניצח על הקאמבק של הארגנטינאים בדקות ההכרעה של הזמן החוקי, תרם 33 נקודות ו-11 אסיסים למנצחים. ננה הילאריו הוביל את הסלסאו עם 24 נקודות ו-11 ריבאונדים. מרסליניו הוארטאס ואלכס גרסיה הוסיפו 14 כל אחד. ארגנטינה הבטיחה את מקומה ברבע הגמר בעקבות הניצחון הזה, הברזילאי ינסו לעשות זאת במחזור הסיום.

שחקן נבחרת ספרד פאו גאסול. רויטרס
וואו. גאסול/רויטרס

ספרד - ליטא 59:109

ניצחון מדהים ללה רוחה, שמשפרים סיכוייהם להימלט מהמקום הרביעי שככל הנראה יוביל למפגש עם ארצות הברית בשמינית הגמר. ליטא, מצידה, רושמת הפסד בכורה בטורניר - ועוד איזה הפסד, במה שהיה שחזור גמר היורובאסקט האחרון. הספרדים פתחו בסערה, כשפאו גאסול, סרחיו יול ופליפה רייס העניקו להם 11:26. גאסול המשיך להצטיין גם ברבע השני, ולחדרי ההלבשה הוא וחבריו ירדו ביתרון 29:48. משם והלאה היה זה גארבג' טיים אחד ארוך, הפער רק הלך וצמח, ורק השריקה לסיום גאלה את הליטאים המסכנים מייסוריהם, בדרך לתבוסה משפילה וכואבת. גאסול בלט עם 23 נקודות (5 מ-5 ל-3), 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים ב-23 דקות, ניקולה מירוטיץ' הוסיף 17 ורודי פרננדס 13. את המפסידה הוליך מינדאוגס קוזמינסקס עם 17.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully