וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדמינטון: מישה זילברמן ניצח את יוהאן טאן והשאיר סיכוי קלוש להעפיל לשמינית

אחרי התבוסה במשחק הראשון, זילברמן השיג ניצחון אולימפי ראשון בקריירה עם 20:22, 12:21 משכנע מול הבלגי, אך רק הפסד סנסציוני של הטיוואני צ'ן טיאן צ'ו מול הבלגי ישאיר לו סיכוי להעפיל

מישה זילברמן שחקן בדמינטון ישראלי. רויטרס
ניצחון אולימפי היסטורי. מישה זילברמן/רויטרס

אחרי ההצלחות על מזרן הג'ודו והיום שנפתח עם הבשורות הטובות מבחינתה של חנה קנייזבה מיננקו, הלילה (בין שבת לראשון) היה זה תורו של מישה זילברמן שהביא בשורות טובות למשלחת הישראלית והשיג ניצחון אולימפי ראשון בקריירה כשגבר על יוהאן טאן הבלגי 20:22, 12:21 במשחק השני והאחרון בשלב הבתים והשאיר לעצמו סיכוי להעפיל לשמינית הגמר. זה גם היה הניצחון הראשון אי פעם של שחקן בדמינגטון ישראלי כלשהוא בטורניר האולימפי.

אחרי שהובס 21:9, 21:11 מול צ'ן טיאן צ'ו הטיוואני במשחק הראשון שלו אתמול, זילברמן עלה הרבה יותר נחוש מול הבלגי שהיווה יריב שקול בהרבה לישראלי. הבלגי עוד הוביל 19:20 במערכה הראשונה, אבל מישה הגיב עם שלוש נקודות רצופות וניצח את המערכה הראשונה בתוך 20 דקות בלבד. במערכה השנייה זילברמן כבר היה יותר דומיננטי ועלה ליתרון מהיר ומבטיח של 5:10. טאן עוד צימק ל-10:7, אבל מכאן זילברמן לא הביט לאחור וניצח 12:21 ו-0:2 מוחץ במשחק כולו. למרות הניצחון הזה, סיכוייו של זילברמן להעפיל לשמינית הגמר קלושים מאחר שהוא יצטרך שהבלגי ידהים את צ'ן הטיוואני במשחק האחרון בבית כאשר במקרה כזה יהיה שוויון נקודות מוחלט בבית שיוכרע על הפרש נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully