וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום 10 בריו: ביילס מטפסת על הקורה, אליסון פליקס ב-400 מטר

המתעמלת האמריקאית תנסה להמשיך לפעור פיות ולזכות במדליית זהב נוספת. פליקס תנסה לפצות על האכזבה ב-200 מטר. הגמר במוט מבטיח דרמה גדולה וגם: הגיבור הקובני באולם ההיאבקות

מערכת וואלה!

אתלטיקה

16:40: גמר יידוי פטיש, נשים

אניטה וולודארצ'יק האימתנית קבעה את התוצאה הטובה ביותר במוקדמות והיא פיבוריטית לזכייה בזהב אחרי שכבר עשתה זאת באליפות העולם לפני שנה. ז'אנג וונשיו הסינית, שמתברגת דרך קבע בצמרת בתחרויות גדולות, תנסה לקרוא עליה תיגר.

17:15: גמר 3,000 מכשולים, נשים

זה אמור להיות קרב בין חביבה גריבי הטוניסאית להיבין ג'פקמוי הקנייתית. גריבי זכתה בלונדון 2012, אבל בשנה שעברה ג'פקמוי זכתה באליפות העולם והטוניסאית הסתפקה במדליית הכסף. רות ג'בט, קנייתית שמתחרה כחלק מהמשלחת של בחריין, נראתה טוב במוקדמות ומקווה שגם לה תהיה מילה בקרב על הזהב.

2:35: גמר קפיצה במוט, גברים

רנו לבילאני שמחזיק בשיא העולם באולם, כבר זכה במדליית זהב לפני ארבע שנים, אבל גם פישל לא מעט פעמים ברגעי האמת (בדרך כלל באליפויות עולם). סם קנדריקס האמריקאי, שונסי בארבר וטיאגו בראז דה סילבה הברזילאי כבר עברו השנה 5.90 מטר וזהב של כל אחד מהם לא יהווה הפתעה.

4:25: גמר 800 מטר, גברים

דייויד רודישה הוא כמובן הפייבוריט לזכייה, אבל כבר ראינו הפתעות על המסלול בריו. טאופיק מחלופי מאלג'יריה, שזכה בזהב ב-1,500 מטר בלונדון 2012, נראה טוב בריצות המוקדמות וינסה לטפס לפודיום.

4:45: גמר 400 מטר, נשים

אחרי שהופתעה במבחנים האמריקאים ולא הצליחה להעפיל לתחרות הריצה ל-200 מטר, אליסון פליקס תנסה לכפר במרחק הכפול. האמריקאית החיננית כבר זכתה בארבע מדליות זהב, כולל שתיים ב-4X400. הפעם היא תצליח לעשות את זה לבד?

אליסון פליקס, אצנית אמריקאית. AP
זהב חמישי? פליקס/AP

התעמלות מכשירים

20:00: גמר טבעות, גברים

אלפי הצופים באולם בריו ינסו להעניק דחיפה לאלוף האולימפי, ארתור זאנטי הברזילאי. ליו יאנג ויאו האו הסינים, ואלפתריוס פטרוניאס היווני מתכננים גם הם לשמוע את המנון מולדתם והקרב צפוי להיות צמוד.

20:45 גמר קורה, נשים

כל העיניים יופנו לסימון ביילס, שתנסה לזכות במדליית זהב נוספת. זה לא המקצוע החזק ביותר של האמריקאית הצעירה, גם לא השני הכי חזק, אבל במוקדמות היא הצטיינה. לורי הרננדז שזכתה ביחד עם ביילס במדליית זהב קבוצתית, אמורה לעלות לפודיום בעצמה.

21:30: גמר קפיצות, גברים

רי סה-גוואנג הצפון קוריאני זכה באליפויות העולם ב-2014 וב-2015 וגם צבר את הניקוד הגבוה ביותר במוקדמות. הוא הפייבוריט לזכייה, אבל אף אחד לא פוסל את דניס אבליאזין הרוסי ואת קנזו שיראי היפני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
סימון ביילס, מתעמלת אמריקאית. AP
לא התרגיל החזק של ביילס, אבל היא הרשימה במוקדמות. סימון על הקורה/AP

כדורסל

בית ב' יסתיים עם שלושה משחקים. המארחת ברזיל בסכנת הדחה ובכל מקרה היא חייבת ניצחון כדי לשמור על סיכוי. עוד בתפריט: מאבקי מיקום לקראת רבע הגמר והרצון להימנע ממפגש עם ארה"ב בשלב הבא.

20:15: ברזיל - ניגריה
1:00: ספרד - ארגנטינה
4:30: ליטא - קרואטיה

היאבקות

ההמלצה שלנו היא לעקוב אחרי מיחאין לופס במשקל מעל 130 ק"ג. הקובני בן ה-33 זכה במדליות זהב באולימפיאדות ב-2008 וב-2012 ובחמש אליפויות עולם, אבל השאלה היא האם הוא מסוגל לטפס פעם נוספת לראש הפודיום. בקובה מחזיקים אצבעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully