וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות ריו: הצעת נישואין מרגשת בין שני ספורטאים בטקס המדליות

הקופץ למים הסיני שזכה בארד הפתיע את חברתו, שזכתה בכסף. שלישיית אחיות מאסטוניה התחרתה יחדיו במרתון. זהב היסטורי בגולף, בארצות הברית אישרו שאיש שלבש מדי משטרה שדד את לוכטה

רויטרס

1:30: הצעת נישואין בטקס מדליות

כזה דבר עוד לא ראינו באולימפיאדה: הקופץ למים הסיני קין קאי זכה בארד היום. בטקס המדליות הוא הפתיע את חברתו, זי הה שזכתה בכסף, עם הצעת נישואין מרגשת.

הקופץ למים הסיני קין קאי מציע נישואים לחברתו זי הה. רויטרס
הקופץ למים הסיני קין קאי מציע נישואים לחברתו זי הה/רויטרס
הקופץ למים הסיני קין קאי מציע נישואים לחברתו זי הה. רויטרס
הקופץ למים הסיני קין קאי מציע נישואים לחברתו זי הה/רויטרס

00:34: הבריטים חוגגים באופניים

ג'ייסון קני הבריטי זכה במדליית הזהב בתחרות הספרינט גברים באופניים. בן ארצו של קני, קאלום סקינר, זכה בכסף. דניס דמיטרייב הרוסי זכה בארד.

22:25: זה נשאר במשפחה

השלישייה האסטונית לילי לואיק, ליילה לואיק ולינה לואיק התחרתה היום יחדיו במרתון האולימפי. לילי סיימה במקום ה-97, ליילה במקום ה-114 ולינה פרשה אחרי הק"מ ה-35. ועדיין: לא רע בשביל משפחה אחת, אה?

הרצות האסטוניות לילי לואיק, ליילה לואיק, לינה לואיק. רויטרס
גנים טובים. האחיות לואיק/רויטרס

22:14: מדליית זהב לג'סטין רוז הבריטי בגולף

היסטוריה: רוז, שזכה רק בתחרות משמעותית אחת עד כה בקריירה - ה-US אופן ב-2013 - הפך לזוכה המאושר בענף ששב לאולימפיאדה אחרי 112 שנות הפסקה. הבריטי הקדים את הנריק סטנסון השבדי בסיום תחרות צמודה מאוד, מאט קוצ'אר האמריקאי זכה בארד.

הגולפאי הבריטי ג'סטין רוז. רויטרס
איזה אושר. רוז/רויטרס

21:00: גמר שייט גברים RS:X

אחרי שדוריאן ואן ראייסלברג ההולנדי וניק דמפסי הבריטי הבטיחו את הזהב והכסף עוד לפני שיוט המדליות, פייר לה קוק הצטרף לפודיום וגרף את מדליית הארד אחרי שסיים שביעי את שיוט המדליות. פיוטר מיסזקה הפולני נותר מאוכזב במקום הרביעי עם 88 נקודות משוכללות, שתיים יותר מלה קוק.

דוריאן ואן ראייסלברג גולש הולנדי. GettyImages
זהב קליל במיוחד. ואן ראייסלברג/GettyImages

20:20: פרטים נוספים בפרשת השוד של לוכטה

הוועד האולימפי האמריקאי שופך אור על פרשת ריאן לוכטה ועל פי הדיווחים הטריים שמגיעים מברזיל לוכטה נשדד יחד עם שלושה שחיינים אמריקאים נוספים, אחרי שהמונית שלהם נעצרה על ידי אנשי משטרה חמושים שדרשו כסף וציוד אישי נוסף מהשחיינים.

20:00: זהב לאיטליה בקליעה

ניקולו קמפריאני האיטלקי השיג מדליית זהב שנייה בריו לאחר שניצח בתום גמר דרמטי מאוד בירי מ-50 מטר בשלושה מצבים. קמפריאני סיים עם 458.8 נקודות ועקף בכדור האחרון, במצב עמידה, את הרוסי סרגיי קמנסקי, שבמוקדמות קבע שיא אולימפי ובגמר סיים רק עם 458.8 נקודות.

19:50: זהב לרוסיה בטורניר הזוגות לנשים בטניס

יקטרינה מקארובה וילנה וסנינה זכו בטורניר הזוגות עם ניצחון 4:6, 4:6 תוך שעה ו-38 דקות על טימאה באשצ'ינסקי ומרטינה הינגיס השוויצריות.

ראדק סטפאנק לוסי הראדקה טניסאים צ'כים חוגגים. רויטרס
ראדק סטפאנק ולוסי הראדקה חוגגים/רויטרס

19:15: ארד לצ'כיה בזוגות מעורבים בטניס

ראדק סטפאנק ולוסי הראדקה הצ'כים זכו בארד בטורניר הזוגות המעורבים בטניס עם ניצחון על הצמד ההודי, סאניה מירזה ורוהאן בופאנה, 1:6, 5:7 אחרי שעה ו-11 דקות.

17:15: מישה זילברמן הודח רשמית מריו

שחקן הבדמינטון הישראלי מישה זילברמן הודח היום באופן רשמי מריו 2016, זאת למרות הניצחון אתמול על יוהאן טאן הבלגי. כדי להעפיל לשמינית הגמר זילברמן היה צריך שטאן ידהים היום את צ'ן טיאן צ'ו, לו הוא הפסיד במחזור הראשון, אך הטיוואני המצוין הביס את הבלגי 14:21, 8:21 והעפיל לשלב הבא עם שני ניצחונות משני משחקים.

מישה זילברמן שחקן בדמינטון ישראלי. רויטרס
הודח למרות ניצחון היסטורי. זילברמן/רויטרס

16:45: ריאן לוכטה אוים באקדח במסיבה

רגעים "מפחידים מאוד" כהגדרתו עברו על אחד מכוכבי נבחרת השחייה האמריקאית, ריאן לוכטה, שהוזמן למסיבה על ידי השחיין הברזילאי תיאגו פריירה ונקלע לסיטואציה שטרם התבררה, אולם במסגרתה מישהו כיוון לעברו אקדח ואיים עליו. לוכטה יצא מהתקרית ללא פגע ושב למלון בו מתאכסנת נבחרת השחייה האמריקאית ופרטים נוספים על האירוע החמור צפויים להתברר בקרוב.

השחיין האמריקאי ריאן לוכטה. רויטרס
מפחיד מאוד. לוכטה/רויטרס

16:33: האצנית הסומלית שריגשה את העולם

האצנית הסומלית, מריאן נו מוס, אמנם סיימה אחרונה בריצה ל-400 מטרים מתוך 57 רצות, כשעצרה את השעון על 1:10.14 דקות - זמן שאפילו לא מספיק כדי להגיע לגמר תיכונים בארצות הברית. אך למרות זאת, היא זכתה לכבוד רב וריגשה רבים, לאחר שהגיע לאולימפיאדה נגד כל הסיכויים, כשערכה את אימוניה במוגדישו, לעתים תחת אש חיה ולעתים תחת איומים רבים.

16:15: שיא אולימפי בקליעה

סרגיי קמנסקי הרוסי קבע 1184 נקודות במוקדמות הירי בשלושה מצבים מ-50 מטרים.

16:01: קפצה על הגב - וקיבלה את הציון אפס

הקופצת הרוסייה, נדזדה בזהינה, זכתה בעבר בכמה מדליות זהב באליפויות אירופה, אלא שבאולימפיאדה היא קצת אכזבה. אפילו יותר מכך. במהלך אחת הקפיצות שלה נפלה על גבה מהמקפצה וקיבלה את הציון המביך - אפס.

15:53: ניצח בקרב אגרוף - וחגג כמו כריסטיאנו רונאלדו

15:41: האוהדת האירנית מחתה - והתבקשה לעזוב את האולם

אוהדת אירנית בריו שהגיעה לצפות בכדורעף, מחתה נגד מדינתה, כשהניפה שלט הדורש לאפשר לנשים להיכנס לאצטדיונים במדינה. בתגובה, הביטחון התבקש לפנות אותה מהאולם ובעקבות זאת היא לא הצליחה לעצור את הדמעות.

  • עוד באותו נושא:
  • ריו 2016

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully