וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטוריה: מארי ניצח את דל פוטרו וזכה במדליית זהב שנייה ברציפות

הבריטי הפך לראשון אי פעם ששומר על התואר האולימפי שלו, אחרי 5:7, 6:4, 2:6, 5:7 על הלוחם הארגנטינאי שנתן כל מה שיש לו, אך נפל מהרגליים לקראת הסיום במשחק שארך ארבע שעות

הטניסאים אנדי מארי, חואן מרטין דל פוטרו. רויטרס
משחק בלתי נשכח. אנדי מארי וחואן מרטין דל פוטרו/רויטרס

טורניר הטניס בריו 2016 הגיע הלילה (בין ראשון לשני) לשיאו ולסיומו, עם משחק שעוד ייזכר לדורות. בסיומו ניצח אנדי מארי את חואן מרטין דל פוטרו 5:7, 6:4, 2:6, 5:7, והפך לטניסאי הראשון בהיסטוריה ששומר על התואר האולימפי שלו, וזוכה בשתי מדליות זהב רצופות. אלא שמחמאות גדולות מגיעות גם למפסיד: הארגנטינאי הוותיק, שעבר כל כך הרבה בקריירה, ניצח את נובאק דג'וקוביץ' ורפאל נדאל כדי להגיע לגמר, ולמען האמת, גם הוא היה ראוי לזהב על קרב בלתי נשכח. למשך דקות ארוכות היו השניים מותשים לגמרי, ובכל זאת סיפקו משחק טניס יוצא דופן, שארך קצת יותר מארבע שעות. נתראה בטוקיו 2020.

הטניסאי הבריטי אנדי מארי. רויטרס
הצגה. מארי/רויטרס

מהלך המשחק

מערכה ראשונה:

מארי פתח מצוין והשיג שלוש אפשרויות שבירה כבר במשחקון ההגשה הראשון של דל פוטרו, בדרך ל-0:2. גם שני המשחקונים הבאים הסתיימו בשבירות, והבריטי עלה ל-1:4. דל פוטרו לא ויתר, שבר בחזרה והשווה ל-4:4. ביתרון 5:6 השיג מארי שתי אפשרויות שבירה, ניצל את השנייה מתוכן וניצח 5:7 את הסט הראשון.

מערכה שנייה:

דל פוטרו פתח טוב והשיג שבירה במשחקון הראשון. השניים המשיכו לשמור על ההגשות שלהם וזה 2:3 לדלפו. הארגנטינאי המשיך לשמור על רמה גבוהה ושמור על ההגשות שלו בדרך ל-3:5. מארי הצליח לשמור על ההגשות שלו, אבל דלפו שמר גם על שלו וסגר את המערכה עם 4:6 לשמחת האוהדים הארגנטינאיים ביציעים.

מערכה שלישית:

שני הטניסאים שמרו על ההגשות שלהם עד 2:3 למארי. דל פוטרו פתח את המשחקון עם שתי שגיאות כפולות. הארגנטינאי עוד חזר ל-30:30, אבל מארי היה שם כדי להעניש ולשבור ל-2:4. מארי שמר על ההגשות שלו ועלה ל-2:5, ושבר שוב כדי לסגור את המערכה עם 2:6.

מערכה רביעית:

מארי פתח את המערכה רע מאוד ונשבר במשחקון הראשון. הבריטי שבר מיד בחזרה, 1:1. דלפו שבר שוב אחרי נקודה מדהימה ועלה ל-1:2. מארי הצליח לשבור על האפס ולאזן ל-2:2. דל פוטרו נראה מותש לחלוטין. למרות זאת, הארגנטינאי המשיך לתת את כל הלב שלו על המגרש, השיג שבירה ועלה ל-3:4. מארי הצליח לשבור כשדל פוטרו הגיש למערכה ב-4:5 וזה 5:5. הבריטי עלה ל-5:6 על ההגשות של יריבו והשיג שתי נקודת משחק, ניצל את השנייה שבהן, וסגר עניין, בדרך לחיבוק ממושך עם יריבו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אנדי מארי טניסאי בריטי. רויטרס
איזו לחימה. מארי/רויטרס

עוד בטורניר הטניס

* בקרב על מדליית הארד הפתיע קיי נישיקורי את רפאל נדאל עם 2:6, 7:6 (1), 3:6 בתום שעתיים ו-49 דקות של משחק. השור ממאיורקה, שיכול היה לסיים את ריו 2016 עם שלוש מדליות, מסתפק באחת בלבד - זהב בזוגות. היפני, מנגד, חוגג מדליה היסטורית באולימפיאדה השנייה שלו, ומביא למדינתו מדליה ראשונה אי פעם בטניס.

* בת'אני מאטק סנדס וג'ק סוק האמריקאים לזכות במדליית הזהב בזוגות מעורבים אחרי 7:6 (3), 1:6, 7:10 בדרבי האמריקאי מול ונוס וויליאמס וראג'יב רם. לוסי הראדצקה וראדק סטפאנק זכו בארד.

* בזוגות נשים הצליחו קטיה מקארובה ואלנה וסנינה הרוסיות לזכות בזהב אחרי 4:6, 4:6 מול טימאה באשצ'ינסקי ומרטינה הינגיס השוויצריות.

חואן מרטין דל פוטרו טניסאי ארגנטינאי. AP
הותש, אבל לא ויתר. דל פוטרו/AP
אוהדים של חואן מרטין דל פוטרו טניסאי ארגנטינאי. AP
האוהדים הארגנטינאים תומכים בדל פוטרו/AP
קיי נישיקורי טניסאי יפני. GettyImages
הישג גדול. נישיקורי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully