וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעמלות אולימפי: זהב שלישי לסימון ביילס, ערב קסום למקס וויטלוק

המתעמלת הפנטסטית להטה גם על שולחן הקפיצות עם ציון נפלא של 15.966. בגברים: המתעמל הבריטי זכה בשתי מדליות זהב בסוס הסמוכות ובתרגיל הקרקע. זהב למוסטפינה במקבילים המדורגים

מקס וויטלוק מתעמל בריטי. רויטרס
ערב קסום עם שתי מדליות זהב. מקס וויטלוק/רויטרס

אחרי יומיים של הפסקה, האקשן באולם ההתעמלות חוזר הערב (ראשון), עם ארבעה גמרים במכשירים השונים, כאשר הגיבורה הגדולה הייתה שוב, איך לא, סימון ביילס שזכתה במדליית זהב שלישית, הפעם בשולחן הקפיצות לנשים. אצל הגברים, מקס וויטלוק הבריטי זכה בשתי מדליות זהב בתוך שעתיים. הראשונה בתרגיל הקרקע והשנייה בסוס הסמוכות. בגמר המקבילים המדורגים זכתה אליה מוסטפינה הרוסייה.

אליה מוסטפינה התעמלות. רויטרס
גרפה את הזהב על המקבילים. מוסטפינה/רויטרס

גמר מקבילים מדורגים - נשים

אחרי שהסתפקה רק במדליית הארד בגמר הקרב רב, אליה מוסטפינה הרוסייה זכתה בזהב בריו במקבילים המדורגים והעניקה עוד מדליה למשלחת הרוסית המושמצת. מוסטפינה השיגה ציון של 15.900 והקדימה את מדיסון קושיאן האמריקאית שזכתה בכסף עם ציון של 15.833. מדליית הארד הלכה לגרמניה וסופי שדר שהשיגה ציון של 15.566 בתרגיל שלה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
מקס וויטלוק מתעמל בריטי. רויטרס
ערב קסום. מקס וויטלוק/רויטרס

גמר סוס הסמוכות - גברים

הערב הקסום וההיסטורי של מקס וויטלוק נמשך עם מדליית זהב שנייה בתוך שעתיים. הבריטי, שניצח לפני כן בגמר תרגיל הקרקע, השיג ציון של 15.966 על סוס הסמוכות והקדים את חברו לנבחרת לואיס סמית' שזכה בכסף עם 15.833. אלכס נאדור האמריקאי הסתפק בארד עם ציון של 15.7.

סימון ביילס מתעמלת. GettyImages
מה עוד אפשר להגיד עליה? סימון ביילס/GettyImages

גמר שולחן קפיצות - נשים

מתחת לנגד עינינו מתהווה לה אגדה בריו ושמה סימון ביילס, שזכתה הערב במדליית זהב שלישית הפעם בגמר שולחן הקפיצות. ביילס ביצעה תרגיל נפלא שהעניק לה 15.966 נקודות והיא הקדימה בהרבה את מריה פאסקה הרוסייה שקיבלה 15.253 נקודות וגרפה את הכסף. מדליית הארד הלכה לגיוליה שטיינגרובר השוויצרית עם 15.216 נקודות בתרגיל שלה.

קוהיי אוצ'ימורה מתעמל יפני. רויטרס
תרגיל מאכזב לאוצ'ימורה/רויטרס

גמר תרגיל הקרקע - גברים

גמר הקרקע סיפק תחרות נפלאה ובסיומה מקס וויטלוק הבריטי, שזכה בארד בקרב רב, גרף את הזהב עם תרגיל מצוין וציון 15.633. מי שריגשו את הקהל המקומי היו שני הברזילאים, דייגו היפוליטו וארתור מריאנו, שזכו בכסף ובארד בהתאם. היפוליטו קיבל ציון של 15.533 ומריאנו 15.433 והשניים השאירו מאחור את אלוף העולם בקרקע קנזו שיראי היפני (15.366) ובעיקר, את מלך ההתעמלות קוהיי אוצ'ימורה, שהסתפק ב-15.241 אחרי שעלה ראשון למשטח ויצא ממנו כבר בפתיחת התרגיל.

דייגו היפוליטו מתעמל ברזילאי עם ארתור מריאנו. רויטרס
חגיגה ברזילאית. היפוליטו ומריאנו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully