וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל: ארה"ב גירדה 97:100 על צרפת, סרביה ואוסטרליה הביסו

האמריקאים ממש לא הרשימו גם מול הצרפתים נטולי פארקר, אבל 30 נקודות של תומפסון שמרו אותם מושלמים בסיום שלב הבתים. אוסטרליה הביסה את ונצואלה 56:81, 60:94 קליל לסרביה על סין

שחקן נבחרת ארצות הברית קליי תומפסון. רויטרס
ערב נהדר אחרי פתיחה חלשה לטורניר. קליי תומפסון/רויטרס

שלב הבתים של טורניר הכדורסל בריו מגיע הערב למחזור החמישי והאחרון שלו. אחרי הניצחון הלא משכנע על סרביה, ארה"ב לא שוב לא הרשימה אבל גברה 97:100 על צרפת וסיימה את שלב הבתים עם מאזן מושלם. אוסטרליה הבטיחה את סגנות הביתה עם 56:81 על ונצואלה, בהמשך הלילה תפגוש סרביה את סין.

קווין דוראנט נבחרת ארצות הברית בכדורסל מול ניקולא באטום נבחרת צרפת. רויטרס
מאה אחוז מהשדה. דוראנט מול באטום/רויטרס

ארה"ב - צרפת 97:100

נבחרת ארה"ב מסיימת אומנם את שלב הבתים עם מאזן מושלם אחרי חמישה משחקים, אבל ממשיכה לא להרשים ואחרי שגירדה ניצחון מול סרביה, הערב היא שוב התקשתה מאוד מול צרפת, ששיחקה ללא טוני פארקר הכוכב הגדול שלה. למזלה היה לה את קליי תומפסון, שהיה חלש עד עכשיו אבל התפוצץ עם 30 נקודות (7 מ-13 משלוש). קווין דוראנט, חברו החדש של תומפסון בגולדן סטייט הוסיף 17 נקודות במאה אחוז מהשדה, וקיירי אירווינג הוסיף 10 ו-12 אסיסטים. תומא הרטל ונאנדו דה קולו קלעו 18 נקודות כ"א לצרפתים, שיסיימו ככל הנראה את שלב הבתים במקום השלישי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן נבחרת אוסטרליה ארון ביינס. רויטרס
ניצחון נינוח. ביינס/רויטרס

אוסטרליה - ונצואלה 56:81

הבומרס הבטיחו את המקום השני בבית א' וסגרו שלב בתים נפלא מבחינתם. פאטי מילס אמנם קיבל מנוחה, אך גם בלעדיו האוסטרלים לא נתקלו בקשיים מיוחדים. כריס גולדינג הצטיין עם 22 נקודות, ג'ו אינגלס הוסיף 11. שחקן מכבי חיפה בהווה אלכס פרס ושחקן הירוקים לשעבר דויד קוביאן קלעו 10 למפסידים.

סרביה - סין 60:94

ניצחון קליל לסרבים שנועל עבורם שלב ראשון בינוני. הרבע הראשון עוד הלך צמוד והסתיים בפלוס שש בלבד לחבורה של סשה ג'ורג'ביץ', אבל אז מילוש תאודוסיץ' ובוגדן בוגדנוביץ' נכנסו לעניינים ופתחו פער גדול שלא הותיר לסינים סיכוי ושלח אותם הביתה ללא ניצחון. בוגדנוביץ' הוליך את סרביה עם 19 נקודות ו-5 ריבאונדים, ניקולה קאליניץ' קיבל צ'אנס וניפק 15 נקודות ו-5 ריבאונדים משלו. יי ז'יאנליאן הוביל את סין עם 20 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully