וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנה קנייזבה מיננקו: "היתה רמה גבוהה מאוד, עשיתי משהו גדול"

קופצת המשולשת הישראלית סיימה במקום החמישי בגמר: "במוקדמות היה קשה, הפעם יותר טוב. עשיתי הכל לייצג את ישראל בכבוד". דימה קרויטר מאוכזב: "ההופעה שלי לא היתה ראויה"

מערכת וואלה!

צפו בקטע מתוך המשדר היומי באולפן וואלה! NEWS

חנה קנייזבה מיננקו סיימה הלילה (בין ראשון לשני) את גמר הקפיצה המשולשת במקום החמישי. הישראלית סיפקה הופעה מכובדת מאוד, כשהקפיצה הטובה ביותר שלה היתה הרביעית - 14.68 מטר.

"אחרי הניתוח עשיתי משהו גדול", אמרה האתלטית הישראלית. "במוקדמות היה קשה אבל היום היה יותר טוב. קיבלתי מכה בעקב לפני התחרות, סבלתי מכאבים אחרים מהניתוח והייתה רמה גבוהה. אני מקווה שגם אני בגיל 32 אוכל לקפוץ ככה כמו המתחרות שלי היום. תודה לכל מי שעודד אותי ותמך בי, עשיתי הכל כדי לייצג את ישראל בכבוד".

הנציג הישראלי הנוסף בענף האתלטיקה הלילה היה דימה קרויטר, שאכזב במוקדמות הקפיצה לגובה, עבר גובה של 2.17 מטר בניסיון השני ולאחר מכן פסל שלוש פעמים ב-2.22. "ההופעה שלי כמובן לא היתה ראויה, אגיד את זה בכנות", אמר קרויטר. "אין פה מה להסתיר. להגיע למשחקים האולימפיים ולקפוץ 2.17 בניסיון השני ובזאת לסיים זה לא מה שתכננתי וחלמתי. אני מביט קדימה, לתחרויות הבאות, ומאמין שאעשה את שיעורי הבית כדי להגיע הרבה יותר מוכן".

עוד בנושא:

חנה קנייזבה מיננקו סיימה חמישית בגמר הקפיצה המשולשת
דימה קרויטר אכזב במוקדמות קפיצה לגובה

קופצת המשולשת הישראלית חנה קנייזבה מיננקו. GettyImages
עשתה את שלה. קנייזבה מיננקו/GettyImages
דימה קרויטר קופץ לגובה ישראלי. רויטרס
מתוסכל מאוד. קרויטר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully