וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונה צ'מטאי: "פרשתי באמצע ריצת המרתון כי אני עדיין מניקה"

המרתוניסטית הישראלית, שפרשה בק"מ ה-33 בתחרות בריו, חשפה בעמוד הפייסבוק שלה: "נגרמה לי בעיה בכתף בגלל ריצה עם חזה מלא חלב. זה הגביל אותי גם באליפות אירופה וחזר לי אתמול"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מרתון הנשים האולימפי, שנערך אמש (ראשון) לא האיר פנים לשתי המתחרות הישראליות, מאור טיורי ולונה צ'מטאי. בעוד שטיורי סיימה במקום ה-90 עם זמן של 2:47.27 שעות, צ'מטאי לא הצליחה לסיים את המרתון ונטשה אותו בתום 30 ק"מ, כשהיא במקום ה-90. כעת מתבררת הסיבה לכך: צ'מטאי עדיין מניקה את בנה, ולטענתה הדבר גרם לה לקשיים תפקודיים.

"אני מאוכזבת ממה שהשגתי באולימפיאדה הראשונה שלי. לצערי נאלצתי לפרוש אחרי הקילמוטר ה-33 בגלל בעיה בכתף", כתבה צ'מטאי בת ה-27, שנישאה בשנה האחרונה לישראלי דן ספלטר ועקב כך קיבלה אזרחות ישראלית. "כפי שאתם בטח יודעים, אני עדיין מניקה את בני בן 20 החודשים. כשהתאמנתי בקניה ניסיתי להפסיק, אבל זה כאב לי ויצר בעיה בכתף בגלל ריצה עם חזה מלא חלב. זה הגביל אותי באמסטרדם באליפות אירופה בחצי מרתון וקרה שוב היום. הרגשתי טוב וכל הזמן התקדמתי. אני רוצה להודות לכולם וגם למשפחת האתלטיקה בישראל. אני מבטיחה להביא לכם הישגים מכובדים בעתיד. הראש למעלה, ממשיכה קדימה".

המרתוניסטית הישראלית לונה צ'מטאי. אינסטגרם, צילום מסך
על סיבה כזאת עוד לא שמענו. צ'מטאי/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully