וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום 11 בריו: גמרים דרמטיים באתלטיקה, פרידה מסימון ביילס

תחרויות ההתעמלות יסתיימו והאמריקאית רוצה זהב אחרון בתרגיל החזק ביותר שלה - קרקע. מתח צפוי בקפיצה לגובה ו-110 מטר משוכות. ובאיזה הפרש תנצח הפעם נבחרת ארה"ב בכדורסל?

מערכת וואלה!

אתלטיקה

15:50: גמר קפיצה משולשת, גברים

כל הפייבוריטים העפילו מהמוקדמות לגמר שצפוי להיות צמוד ומותח. מי יוכל להתקרב ל-18 מטרים?

17:20: גמר זריקת דיסקוס, נשים

סנדרה פרקוביץ' הקרואטית שלטה בענף מתחילת 2016 והיא המועמדת העיקרית לשחזר את מדליית הזהב שלה מלונדון 2012. בקובה חולמים שיאיימה פרס ודניה קבאז'רו יזכו בשתי מדליות. יוליה פישר הגרמניה מקווה להתברג בשלישייה המובילה.

2:30: גמר קפיצה לגובה, גברים

איזו תחרות מותחת מסתמנת כאן. מועטז עיסא ברשים הקטארי כבר קפץ לפני שנתיים 2.43 מטר ומחזיק בתוצאת השנה ב-2016 (2.40), השיא האישי של בוגדן בונדרנקו האוקראיני נמוך בסנטימטר ודרק דרוין הקנדי זכה לפני שנה באליפות העולם. גם דונלד תומאס מהבהמאס יכול לעלות לפודיום.

4:30: גמר 1,500 מטר, נשים

אם לא תרשם כאן סנסציה של ממש, גנזבה דיבאבה האתיופית תזכה בזהב. עם קצת מזל, אולי גם נראה אותה שוברת את השיא העולמי שהיא עצמה קבעה ביולי 2015 (3:50.07 דקות). פיית' קיפייגון הקנייתית תנסה להפתיע.

4:45: גמר 110 מטר משוכות, גברים (חצי הגמר ב-2:40)

הזרקור יופנה לעומאר מקלאוד הג'מייקני, שקבע את שתי התוצאות הכי מהירות בעולם השנה עד האולימפיאדה. דבון אלן האמריקאי מועמד בעצמו לניצחון וגם אורלנדו אורטגה הספרדי מקווה שיהיה לו מה להגיד.

מועתז עיסא בארשים, קופץ לגובה קטארי. רויטרס
ברשים ירשים?/רויטרס

התעמלות

20:00: גמר מקבילים, גברים

אולג ורניאייב פייבוריט לזכות בזהב ולפצות במעט על ההפסד הדרמטי בקרב רב. האוקראיני קיבל 16.166 במוקדמות - הציון הגבוה ביותר - אבל צפויה לו תחרות עיקשת. יו האו ודנג שודי הסינים, ודויד בליאבסקי הרוסי, ינסו לקרוא עליו תיגר.

20:47: גמר תרגיל קרקע, נשים

הפרידה מסימון ביילס אמורה להיעשות עם מדליית זהב נוספת, במקצוע החזק ביותר שלה. האמריקאית הנפלאה קיבלה את הציונים הכי גבוהים בתרגיל הקרקע במוקדמות, בגמר הקבוצתי ובגמר קרב רב, ורק הפתעה תמנע ממנה זהב נוסף. אלי רייזמן שבעצמה מתמחה בתרגיל הזה, מועמדת בכירה לעלות לפודיום.

21:34: גמר מתח, גברים

התחרות כאן נראית פתוחה. אפקה זונדרלנד ההולנדי זכה בזהב בלונדון, פביאן האמבושן הגרמני נראה טוב במוקדמות, פרנסיסקו בארטו ג'וניור הברזילאי יקבל רוח גבית מהקהל ואסור לשכוח את אולג ורניאייב שכל כך רעב להצליח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
seperator

כדורסל

שלב רבע הגמר יוצא לדרך עם ארבעת המשחקים בטורניר הנשים. במוקד עומדת ארה"ב, שמחפשת בריו את התואר האולימפי השישי ברציפות. נבחרת הגברים תמיד מרכזת את מרבית תשומת הלב, אבל השליטה האמריקאית לא פחות גדולה אצל הנשים. בשלב הבתים ג'ינו אוריימה והשחקניות שלו רשמו חמישה ניצחונות חמישה משחקים, בהפרש סלים ממוצע של 63:104. יפן שתפגוש אותה ברבע הגמר לא צפויה לגורל מאוד שונה.

17:00: צרפת - קנדה

20:30: אוסטרליה - סרביה

00:45: ספרד - טורקיה

4:15: ארה"ב - יפן

  • עוד באותו נושא:
  • ריו 2016

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully