וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות ריו: תחרויות האתלטיקה חודשו, המתאבק הקובני גנב את ההצגה

מזג האוויר הוביל את המארגנים להפסיק את התחרויות, שחודשו בינתיים, מיחאין לופס זכה בזהב בהתאבקות בסגנון יווני-רומי והפך את מאמנו ל"קורבן" החגיגות. שיא אולימפי בהרמת משקולות

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

03:25: חודשו תחרויות האתלטיקה

לאחר שהגשם בריו נרגע חזרו האתלטים להתחרות. לו"ז התחרויות השתנה מעט, גמר הקפיצה במוט שהיה אמור להתחיל לפני כשעה עדיין מעוכב.

02:54: תחרויות האתלטיקה נדחו בעקבות תנאי מזג האוויר

גשם כבד באצטדיון האתלטיקה הוביל את המארגנים לדחות את התחרויות. עדיין לא ברור מתי ישובו להתחרות כאשר קיימת אפשרות לפיה הן יחודשו מחר. התחרויות החלו, אולם מזג האוויר הכבד גרם להפסקת המשחקים.

גשם כבד באצטדיון האתלטיקה בריו. GettyImages
התחרויות יידחו? הגשם באצטדיון האתלטיקה/GettyImages

02:40: שיא אולימפי בהרמת משקולות

רוסלאן נורודיקוב שבר את שיא האולימפי בהרמת משקולות עד 105 ק"ג כאשר דחק 237 ק"ג, סימון מארטירוסיאן הארמני זכה בכסף, אלכסנדר זייצי'קוב בארד.

01:48: זהב לרוסיה באגרוף

בגמר אגרוף במשקל כבד (עד 91 ק"ג) ניצח יבגני טישצ'נקו הרוסי את ואסילי לוויט מקזחסטן.

מיחאין לופס מתאבק קובני. רויטרס
איש אגדי. לופס חוגג/רויטרס

00:50: המתאבק האגדי קוטף זהב נוסף

מיחאין לופס האגדי, מתאבק בסגנון יווני-רומי בן 33 זכה במדליית הזהב עד משקל של 130 קילוגרם. לופס, שזכה במדליית הזהב בבייג'ינג ובלונדון - פעמיים עד 120 קילוגרם - זכה הפעם במשקל הכבד מכולם. הקובני ניצח בגמר את ריזה קיילאפ הטורקי, שהסתפק במדליית כסף. סרגיי סמנוב הרוסי וסבאח שאריטי האזרי זכו במדליות הארד. חגיגות הניצחון היו מהמשעשעות שנראו עד כה בריו, כאשר מאמנו של לופס רץ לחגוג עימו, ובתגובה הקובני הפך אותו על הרצפה במה שנראה כמו המשך ישיר של הקרב עצמו.

מתאבק קובני מיחאין לופס. רויטרס
ככה זה התחיל../רויטרס
מתאבק קובני מיחאין לופס. רויטרס
וככה זה נגמר/רויטרס

00:30: מדליות באופני מסלול

מקצוע אופני המסלול לגברים הגיע לסיומו עם מרוץ הנקודות. אליה ויויאני האיטלקי זכה במדליית הזהב, מארק קבנדיש הבריטי בכסף ונורמן לאסה האנסן בארד.

23:44: זהב לרוסיה בהיאבקות יוונית-רומית

דביט צקבטדזה הרוסי זכה בזהב בהיאבקות יוונית-רומית עד 85 ק"ג לאחר שניצח בגמר את ז'אן בלניוק האוקראיני. מדליות הארד הלכו לחאביד חמזטאו מבלארוס ולדניס מקסימיליאן קודלה הגרמני.

19:30: זהב לבריטניה בדרסאז'

שארלוט דוז'רדין הבריטית זכתה בתרגיל החופשי בגרנד פרי האישי בדרסאז' עם ציון נהדר של 93.857. הכסף והארד הלכו לגרמניות איזבל וורת' וכריסטינה ברונינג שפרהה.

19:00: כדוריד - ניצחונות לסלובניה וגרמניה שעלו לרבע הגמר

בבית ב' במסגרת טורניר הגברים, סלובניה ניצחה את פולין 20:25, בעוד הגרמנים ניצחו את המצרים, 25:31. הגרמנים סיימו במקום הראשון והסלובנים בשני, כאשר שתי העולות הנוספות לרבע הגמר מהבית הן ברזיל ופולין. הלילה תושלם תמונת רבע הגמר כאשר ישוחקו המשחקים האחרונים בבית א'.

מוחמד רמדאן שחקן כדוריד מצרי. GettyImages
מוחמד רמדאן המצרי נאבק בשחקני גרמניה/GettyImages

18:00: מוחמד עלי הבריטי הודח

אחד הסיפורים הפיקנטיים במשחקים האולימפיים הוא זה של מוחמד עלי הבריטי. המתאגרף עם השם המחייב שנמצא בקטגוריית משקל זבוב (52 קילוגרם), הודח על ידי יואל סגונדו פינול הקולומביאני, שניצח אותו 0:3 בניקוד הכללי. אביו של עלי בן ה-20 הוא חובב איגרוף מושבע, וקרא לבנו על שם המתאגרף האגדי.

16:50: מרתון שחייה לנשים (10 ק"מ) - שרון ואן ראוונדאל זכתה בזהב

מרתון השחייה לנשים הסתיים עם מדליית זהב להולנד. שרון ואן ראוונדאל עלתה לפסגה לאחר שבעה קילומטר של שחייה והצליחה לשמור על הפסגה עד הסיום. היא קבעה זמן של 1:56:32 והשיגה מדליית זהב לאורנג'. אוראל מולר הצרפתייה היתה במקום הראשון לאחר חמישה קילומטר, איבדה את הפסגה, ובקרב צמוד הצליחה לגעת בקיר שנייה. למרות זאת, מולר איבדה את מדליית הכסף מפני שחסמה את ראקל ברוני האיטלקייה בדרך לקיר. בעקבות כך, ברוני זכתה בכסף, ואת מדליית הארד השיגה פולינה אוקימוטו הברזילאית, שבמקור סיימה רביעית. מי שהיתה במקום הראשון לאחר שתי קילומטר וחצי היא אנה מרסלה צ'ונה הברזילאית, אך היא לא הצליחה לעמוד בקצב וסיימה במקום ה-11 הכללי. מחר (שלישי) בשעה 15:30, ייערך גמר הגברים.

תחרות שחייה במים פתוחים בריו 2016. רויטרס
המתחרות שותות במהלך השחייה/רויטרס

16:00: המתאגרפת קייטי טיילור הודחה, האכזבה של אירלנד נמשכת

האולימפיאדה הנוכחית לא מאירה פנים למתאגרפים האירים עד כה. מייקל אוריילי הורחק כשכשל בבדיקת חומרים אסורים, ופאדי בארנס הודח כבר בסיבוב הראשון. כעת, אירלנד חוותה אכזבה נוספת כשקייטי טיילור, שהציפיות ממנה היו גבוהות מאוד, הפסידה ברבע הגמר למירה פוטקונן הפינית. מאמן קבוצת האיגרוף, בילי וולש, התפטר מתפקידו במהלך השנה החולפת בעקבות מחלוקת עם ההתאחדות ונראה כי זוהי אחת הסיבות העיקריות לכישלון.

  • עוד באותו נושא:
  • ריו 2016

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully