וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל אולימפי: 73:92 לספרד על ארגנטינה, ברזיל הודחה בשלב הבתים

ה-69:86 המרשים על ניגריה לא הספיק עבור המארחת, שנותרה מחוץ לשלב רבע הגמר בעקבות ההפסד של ארגנטינה, 23 נקודות לרודי פרננדס, 19 לגאסול. קרואטיה ניצחה 81:90 את ליטא

ננה שחקן נבחרת ברזיל מול אייק דיוגו שחקן נבחרת ניגריה. רויטרס
משחק מצוין שלו. ננה/רויטרס

שלב הבתים בטורניר הכדורסל האולימפי הגיע לסיומו עם משחקי המחזור החמישי בבית ב'. במפגש הראשון השיגה המארחת ברזיל 69:86 קריטי על ניגריה, אך ההפסד של ארגנטינה לספרד הותיר את המארחת מחוץ לשלב רבע הגמר. קרואטיה ניצחה 81:90 את ליטא ותפגוש ברבע הגמר את סרביה.

משחקי רבע הגמר

אוסטרליה - ליטא

קרואטיה - סרביה

ספרד - צרפת

ארה"ב - ארגנטינה

דריו שאריץ' נבחרת קרואטיה בכדורסל. GettyImages
דריו שאריץ' נאבק בליטאים/GettyImages

קרואטיה - ליטא 81:90

הליטאים פתחו מצוין את הקמפיין עם שלושה ניצחונות, אבל אחרי התבוסה לספרד הם נכנעו גם לקרואטים והעונש שלהם הוא מפגש מול אוסטרליה ברבע הגמר, בעוד שקרואטיה תתמודד מול סרביה לקרב לוהט. ליטא עוד הובילה אחרי הרבע הראשון, אבל הקרואטים פתחו מבערים ברבע השני ופשוט חיסלו את הליטאים ברבע השלישי בדרך לניצחון. בוגדן בוגדאנוביץ' ניצח על ההצגה עם 22 נקודות, דאריו שאריץ' הוסיף 18 וקרונוסלאב סימון היה נהדר עם 19 נקודות, 10 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. מנטאס קליינטיס הוביל את המפסידים עם 26 נקודות, פאוליוס ינקונאס הוסיף 18 שלא הספיקו.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

ברזיל - ניגריה 69:86

אחרי ההפסד המשוגע לארגנטינה בשתי הארכות, שהיה השלישי של הסלסאו בארבעה משחקים בטורניר, הם ידעו שהם חייבים ניצחון על נציגת אפריקה על מנת להימנע מהדחה מוקדמת, אך התקוות שלהם לניצחון של ארגנטינה על ספרד נמוגו והם סיימו את דרכם.

ניגריה עוד הובילה בסיום הרבע הראשון 15:16, אבל עד למחצית ברזיל רצה ל-31:42. הרבע השלישי עוד נגמר ב-52:59 צמוד, אבל בפתיחת הרבע הרביעי המארחת שוב ברחה, לפער שהגיע עד 16 נקודות ומשם זה כבר היה גמור. ננה כיכב עם 19 נקודות למנצחים, ויטור בניטה הוסיף 15 ואלכס גרסיה מיודענו סיים עם 13. ג'וש אקוגנון הוביל את ניגריה עם 16 ובן אוזו קלע 15.

ספרד - ארגנטינה 73:92

אחרי המפגש המטורף מול ברזיל, בארגנטינה חלמו על המשך המומנטום החיובי בדרך לרבע הגמר, אך ההפסד שלהם לספרדים שלח אותם למפגש מול הדרים טים, והותיר את הסלסאו בחוץ.

ספרד הוליכה ברבע הראשון 15:25, אך הניסיונות של ארגנטינה לחזור למשחק רק החמירו ברבע השני שננעל עם 35:48. דקות טובות מצדו של מאנו ג'ינובילי (16 נקודות) ברבע השלישי הצליחו לקזז את הפער וירדו למחצית עם 71:57. ארבע דקות לסיום סרחיו רודריגס הנהדר סידר לפאו גאסול דאנק קליל, שקבע 66:81 ספרדי ומשם הדרך לניצחון הייתה סלולה. רודי פרננדס קלע 23 וגאסול הוסיף 19, ניקולאס לפרוביטולה הוביל את ארגנטינה עם 21.

סנטר נבחרת ספרד פאו גאסול. GettyImages
הופעה בדרך לרבע. גאסול/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully