וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מת מאמן נבחרת גרמניה בקאנו ומדליסט העבר שטפן הנצה

בשורות רעות מהמשלחת הגרמנית: המאמן בן ה-35, שנפצע בתאונת דרכים בשישי שעבר, הלך לעולמו. היה חותר קאנו בעצמו וזכה במדליית הכסף באתונה 2004. נשיא הוועד האולימפי: "זה יום קשה ועצוב"

שטפן הנצה חותר קאנו. AP
הנצה עם מדליית הכסף בה זכה ב-2004/AP

בשורות קשות מאוד למשלחת הגרמנית לריו 2016. היום (שני) יצאה ההודעה כי חותר הקאנו לשעבר ומאמן נבחרת הקאנו הגרמנית היום שטפן הנצה הלך לעולמו. חותר העבר בן ה-35 זכה במדליית כסף בתחרות הסלאלום במשחקים האולימפיים באתונה 2004 ובמדליית זהב באליפות העולם ב-2003, שם זכה גם במדליית כסף בתחרות הקבוצתית. בנוסף, הוא זכה בשלוש מדליות כסף באליפויות העולם בפראג ב-2006 וב-2009. הוא גם זכה במדליית זהב באליפות אירופה ב-2008.

שטפן הנצה חותר קאנו (ימין). AP
הנצה מימין במשחקים האולימפיים באתונה 2004/AP

הנצה נהרג אחרי שביום שישי נפצע קשה מאוד בתאונת דרכים בריו, שם הוא שהה עם נבחרת החתירה של גרמניה כשהוא משמש כמאמנה. הוועד האולימפי הגרמני הוציא הודעה, בה נכתב: "הוועד האולימפי של גרמניה מתאבל על מותו של שטפן הנצה. המאמן של נבחרת גרמניה בחתירת סלאלום בקאנו נהרג בנוכחות המשפחה שלו לאחר הפציעות הקשות שספג בראשו בעקבות תאונת הדרכים שעבר". נשיא הוועד האולימפי הגרמני אלפונס הורמן אמר: "אנחנו עצובים מאוד, זה יום קשה ועצוב מאוד. מילים לא יכולות לתאר את התחושות במחנה הגרמני אחרי החדשות האיומות". המשפחה מסרה: "אנחנו יודעים שהרצון והתשוקה של שטפן לגבי המשחקים האולימפיים חיים עדיין במחשבות של אנשים רבים".

ראש המשלחת הגרמנית לריו מיכאל פספר אמר: "היום הספורט הוא רק ברקע עבור כל המשלחת שלנו. המחשבות שלנו עם שטפן הנצה והייתה לנו ההזדמנות להגיד לו שלום כאן. אנחנו עצובים מאוד". המשלחת הגרמנית למשחקים תערוך טקס לזכרו של הנצה וכל הדגלים של גרמניה בכפר האולימפי יורדו לחצי התורן.

  • עוד באותו נושא:
  • ריו 2016

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully