וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות ריו: לאבילני ספג קריאות בוז, ג'ייסון קני עשה היסטוריה

הקופץ במוט זכה לקבלת פנים "חמה" מהקהל הברזילאי בטקס חלוקת המדליות. רוכב האופניים הבריטי השווה את שיאו של כריס הוי לאחר שניצח בקיירין. נשללה מדליית זהב של רוסיה מ-2008

מערכת וואלה!

3:20: עוד רגע כואב לרנו לאבילני

הקופץ במוט שהסתפק במדליית כסף בלבד והשווה את הקהל הברזילאי לקהל הגרמני מ-1936 ספג קריאות בוז צורמות במהלך טקס חלוקת המדליות, ודמע לעיני המצלמה.

קופץ במוט רנו לאבילני. רויטרס
לא פשוט. לאבילני/רויטרס

02:00: נשללה מדליית זהב של רוסיה מאולימפיאדת בייג'ינג 2008

הבלאגן ברוסיה ממשיך וכעת הישג אולימפי של המדינה נשלל. האצנית יוליה צ'רמושנסקייה, שהיתה שותפה למדליית זהב במקצה 100X4 באולימפיאדה בסין לפני 8 שנים, כשלה בבדיקת חומרים אסורים. בעקבות כך, הוועד האולימפי העולמי החליט לפסול אותה ולבטל את המדליה של הרוסיות מאותה תחרות.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

02:00: איגרוף (60 קילוגרם) - רובסון קונססאו הברזילאי זכה בזהב

המתאגרף בן ה-27 ניצח בגמר את סופיאן אומיאה הצרפתי לאחר קרב צמוד, בהחלטה פה אחד של השופטים. זו המדליה האולימפית הראשונה שלו.

רובסון קונססאו מתאגרף ברזילאי. GettyImages
קונססאו והמדליה/GettyImages

01:30: קפיצות למים משלושה מטרים - זהב לסין, כסף לבריטניה

יואן צ'או הסיני סיים עם ציון של 547.60 וזכה במדליית זהב. ג'ק לאוור הבריטי עם 523.85 והכסף, פטריק האוסדינג הגרמני עם 498.90 והארד.

01:00: מרוץ קיירין באופניים - מדליית זהב לג'ייסון קני

הבריטי זכה במדליית זהב שישית בהיסטוריה כשקבע 10.113. מאטחיס בוכלי ההולנדי סיים עם הכסף ואזיזולאסני אוואנג ממלזיה עם הארד. עבור קני זה היה יום מוצלח מאוד לאחר שגם בת זוגו, לורה טורט, זכתה במדליית זהב.

ג'ייסון קני עם לורה טורט. GettyImages
קני וטרוט לאחר היום המוצלח/GettyImages

00:45: בלגיה וארגנטינה יפגשו בגמר טורניר ההוקי לגברים

הבלגים הצליחו לגבור על הולנד השכנה 1:3, ויפגשו בגמר את הנבחרת מדרום אמריקה שהביסה את גרמניה 2:5.

00:00: מרוץ ספרינט באופניים - זהב לגרמניה, כסף וארד לבריטניה

כריסטינה ווגל הגרמנייה סיימה ראשונה וזכתה במדליית הזהב, רבקה ג'יימס הבריטית בכסף וקאתי מרקאנט, עוד רוכבת מהממלכה, בארד.

23:45: זהב רביעי ללורה טרוט במרוץ אומניום באופניים

רוכבת האופניים הבריטית, לורה טרוט, הפכה לספורטאית המצליחה ביותר בבריטניה כאשר זכתה במדליית הזהב הרביעית שלה. שרה האמר האמריקאית זכתה בכסף ויוליאן ד'הור הבלגית בארד.

לורה טרוט רוכבת אופניים. GettyImages
מדליה נוספת. טרוט/GettyImages

22:15: דרמה גדולה בכדורסל נשים

הקרב בין טורקיה וספרד הבטיח הרבה וגם קיים. לטויה סנדרס המייצגת את טורקיה חטפה והשוותה ל-62:62, ארבע שניות לסיום, אך המילה האחרונה היתה שייכת לאנה קרוז, שקלעה ממש על הבאזר ושלחה את נבחרתה לחצי הגמר עם 62:64. קרוז סיימה גם כקלעית המובילה עם 14 נקודות.

שחקניות נבחרת ספרד חוגגות. רויטרס
איזה סל ניצחון. קרוז חוגגת עם החברות/רויטרס

21:50: זהב לניו זילנד בשייט

ג'מה ג'ונס וג'ייסון סונדרס זכו בזהב בנאקרה 17. ג'ייסון ווטרהאוס וליסה דרמנין האוסטרלים זכו בכסף, תומאס זג'אק וטניה פרנק האוסטרים בארד.

21:17: זהב לרוסיה בשחייה צורנית

נטליה אישצ'נקו וסווטלנה רומשינה סיימו ראשונות עם 194.991 נקודות, הואנג צ'וצ'ן וסון ווייאן הסיניות זכו בכסף עם 192.369, יוקיקו אינוי וריסקו מיצוי היפניות זכו בארד עם 188.055.

21:15: זהב לאוסטרליה בשייט

טום בורטון סיים ראשון בלייזר, והקדים בקרב גדול את טונצ'י סטיפנוביץ' הקרואטי, שהוליך את המירוץ לרוב אורכו. סם מיץ' הניו זילנדי זכה בארד.

21:08: זהב לארצות הברית בשייט

קיילב פיין זכה בזהב בתחרות מדגם פין. ג'יילס סקוט הבריטי סיים שני, חורחה זריף הברזילאי זכה בארד.

20:37: סנסציה בכדורסל נשים

בחמש האולימפיאדות האחרונות נבחרת אוסטרליה זכתה במדליה (שלוש כסף, שתיים ארד), כשההפסדים היחידים הגיעו מול נבחרת ארצות הברית. הפעם היא עפה ברבע הגמר לאחר שהפסידה 73:71 לסרביה. אנה דאבוביץ' הצטיינה עם 24 נקודות.

שחקניות נבחרת אוסטרליה. רויטרס
לא ציפו לזה. שחקניות נבחרת אוסטרליה/רויטרס

19:41: זהב להולנד בשייט

מאריט בוומיסטר ההולנדית הבטיחה עוד לפני שיוט המדליות בדגם לייזר רדיאל לנשים את הזהב שלה. בשיוט עצמו, אנאליז מרפי הביאה מדליית שייט ראשונה לאירלנד אחרי 36 שנים כאשר גרפה את הכסף. הארד הלך לאן מארי רינדום.

19:33: ארגנטינה בגמר טורניר ההוקי לגברים

ה"לאונס" (האריות) נתנו הצגה גדולה מול גרמניה ונעזרו בין היתר בשלושער של גונסאלו פייאט כדי להוביל 0:5 מבטיח, בדרך ל-2:5 בסיום וכרטיס לגמר.

שחקני נבחרת ההוקי שדה של ארגנטינה חוגגים. רויטרס
הצגה לארגנטינה בדרך לגמר/רויטרס

16:55: זהב להולנד בתום דרמה גדולה במרתון השחייה

אחרי בדיקת הפוטו פיניש, זכה פרי ווירטמן ההולנדי במרתון השחייה ל-10 ק"מ במים פתוחים עם זמן של 1:52:59.8 שעות. הוא הקדים ממש בסנטימטר האחרון את היווני ספירוס יאניוטיס, שקבע זמן זהה. הארד הלך למארק אנטואן אוליבייה הצרפתי, שסיים עם 1:53:02.0.

תחרות שחייה במים פתוחים גברים ריו 2016. רויטרס
איזו דרמה/רויטרס

16:45: רונאלדו הברזילאי פגש את פול ג'ורג'

16:20: זהב לספרד בקיאק

הגמרים בספרינטים בחתירה הסתיימו עם זהב למרקוס וולץ הספרדי, שלקח את ה-1000 מטר קיאק ליחיד עם זמן של 3:31.447. הוא הקדים את יוזף דוסטל הצ'כי ורומן אנושקין הרוסי.

15:52: שיא אולימפי לניו זילנדית בקיאק

ליסה קרינגטון, האלופה האולימפית המכהנת ואלופת העולם בארבע מחמש השנים האחרונות, שמרה על התואר וזכתה במרוץ ל-200 מטר יחיד בקיאק לנשים עם זמן של 39.864, שיא אולימפי חדש. מרתה וולצ'יקביץ' הפולנייה סיימה שנייה, אינה אוסיפנקו רודומסקה מאזרבייג'אן לקחה את הארד.

ליסה קרינגטון חותרת ניו זילנדית. רויטרס
שולטת בספרינט. קרינגטון/רויטרס

15:30: זהב להונגריה בחתירה

הצמד ההונגרי דאנוטה קוזאק וגבריאלה סאבו זכו במרוץ ל-500 מטרים לזוגות בקיאק לנשים, עם זמן של 1:43.687. במקום השני הגיעו הצמד מגרמניה, טינה דיאצה ופרנסיסקה וובר ובמקום השלישי, הצמד מפולין, בטה מיקולצ'יק וקרולינה נאייה.

סבסטיאן ברנדל חותר גרמני. רויטרס
ברנדל חוגג על הקאנו/רויטרס

15:12: זהב לגרמניה בחתירה

סבסטיאן ברנדל הגרמני פתח את היום בצורה מוצלחת עבור מולדתו, כאשר זכה בגמר בקאנו יחיד במקצה ל-1000 מטר עם זמן של 3:56.926. הוא הקדים בכשנייה וחצי את איסקיאס קירוש דוס סנטוס הברזילאי, שחגג עם הכסף. שלישי הגיע סרגיי טראנובסקי ממולדובה.

13:00: הפאדיחה של הקופץ במוט היפני

הירוקי אוגיטה, קופץ במוט יפני, לא העפיל לשלב הגמר לאחר שנעצר על גובה של 5.45 מטרים במוקדמות. עוד קודם לכן, הקפיצה הראשונה שלו במוקדמות, בגובה 5.30, נפסלה לאחר שהוא הפיל את הרף. לאחר הקפיצה, מצלמות הטלוויזיה קלטו את הסיבה המביכה בגללה הרף נפל: לאוגיטה החביב הייתה זיקפה קלה, ואיבר מינו פגע ברף והעיף אותו. לא נעים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפאדיחה של אוגיטה/מערכת וואלה!, צילום מסך

11:05: זינוק בשימוש באפליקציית ההיכרויות "טינדר"

הפופולאריות של אפליקציית ההיכרויות "טינדר" עלתה מאוד מאז תחילת המשחקים האולימפיים בריו. רוזט פאמבקיאן, דוברת האפליקציה הזו טענה שהשימוש בה ברחבי הכפר האולימפי זינק ב-129 אחוזים. אגב, ג'וזף סקולינג, השחיין הסינגפורי שהדהים את מייקל פלפס והקדים אותו בדרך לזהב במשחה ל-100 מטר פרפר, חשף שבחורה עמה הוא התחיל באפליקציה הזו לפני הטורניר והתעלמה ממנו, חזרה בה לפתע.

ג'וזף סקולינג שחיין סינגפורי. AP
הבחורה שדחתה אותו בטינדר התחרטה. ג'וזף סקולינג/AP

10:00: הצעת נישואים שלישית בריו

מעבר לכל הסיפורים הספורטיביים, האולימפיאדה בריו ידעה גם הצעות נישואים מרגשות ואמש היינו עדים לאחת נוספת ומיוחדת. טום בוסוורת', הספורטאי שייצג את בריטניה בהליכה ל-20 ק"מ וסיים במקום השישי, שלף טבעת והציע נישואים לבן זוגו הארי דינלי.

09:50: שריפה גדולה אילצה פינוי ספורטאים

יום גשום עבר על ריו אמש, וגם גרם לדחייתן של תחרויות האתלטיקה. אולם, בשכונת דאודורו שבמערב ריו השתוללה שריפת ענק, סמוך מאוד לאולם שבו נערכו תחרויות ההוקי, מה שאילץ את המארגנים לפנות אתלטים ששהו בסביבת מרכז ה-BMX.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully