וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום 12 בריו: אשטון איטון, דפנה סחיפרס, ניימאר והאגדה מיפן

קרב 10 יוצא לדרך, ההולנדית רוצה ניצחון ב-200 מטר. בטורניר הכדורגל כבר הגענו לחצאי הגמר וברזיל תנסה להתקרב לזהב ראשון. ביפן מחזיקים אצבעות לקאורי איצ'ו הגדולה

מערכת וואלה!

אתלטיקה

קרב 10

אלוף העולם, האלוף האולימפי ושיאן העולם, אשטון איטון, הוא המועמד המוביל למדליית זהב. דמיאן וורנר הקנדי וארתור אבלה הגרמני ינסו לקרוא עליו תיגר.

חמשת המקצועות מחר:

15:30 - 100 מטר
16:35- קפיצה לרוחק
18:12: הדיפת כדור ברזל
23:45: קפיצה לגובה
3:30: 400 מטר

17:50: גמר 3,000 מטר מכשולים, גברים

קונססלוס קיפרוטו הקנייתי קבע את שלוש התוצאות הטובות ביותר בעולם ב-2016 ורק הפתעה גדולה תמנע ממנו מקום על הפודיום. השאלה היא באיזה מקום זה יהיה. בני ארצו, ברימין קפירוטו ואזקייל קמבוי לא יכנעו ללא קרב.

3:15: גמר קפיצה לרוחק, נשים

בריטני ריס האמריקאית זכתה בזהב בלונדון ובשלוש אליפויות עולם ומחזיקה בתוצאת השנה בעולם, אבל בתחרויות מהסוג הזה, הנתונים הללו לא שווים הרבה יותר מהנייר עליהם הם רשומים. עוד מועמדות: אלופת העולם הנוכחית טיאנה ברטולטה, איבנה שפאנוביץ הסרבית וסוסתנה מוגואנרה הגרמניה.

4:30: גמר 200 מטר, נשים

חצאי הגמר ייערכו בלילה בין שלישי לרביעי. אם לא תרשמנה הפתעות ותאונות, דפנה סחיפרס ההולנדית אמורה לעלות ולהתחרות על הזהב. איליין תומפסון תבקש להשלים דאבל אחרי הניצחון ב-100 מטר וטורי בואי תרצה להשאיר את הזהב בידיים אמריקאיות אחרי שאליסון פליקס עשתה זאת לפני ארבע שנים.

4:55: 100 מטר משוכות, נשים (חצי הגמר ב-2:45)

גם כאן תמונת הגמר תתבהר רק בהמשך, אבל אל תתפלאו אם על הפודיום תעמוד שלישייה אמריקאית (בריאנה רולינס, ניה עלי, כריסטי קסטלין). קנדרה האריסון שקבעה שיא עולם (12.20 שניות) לפני פחות מחודש כשלה במבחנים האמריקאים ולא הגיעה לריו, אבל 24 התוצאות הכי טובות השנה היו שייכות לאמריקאיות אחרות. השליטה הזו תבוא לידי ביטוי גם בריו?

דפנה סחיפרס, אצנית הולנדית. GettyImages
תצליח להשכיח את האכזבה ב-100? סחיפרס/GettyImages

כדורגל גברים

חצאי הגמר כבר כאן ותשומת הלב העיקרית נתונה כרגיל לברזיל. הסלסאו אף פעם לא זכו בטורניר האולימפי ועכשיו הם מרוחקים 180 דקות מהזהב. לפני שהם מדברים על הגמר, הם יצטרכו לעבור את הונדורס המפתיעה. גרמניה וניגריה יתעמתו בחצי השני.

19:00: ברזיל - הונדורס
22:00: ניגריה - גרמניה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

כדוריד גברים

גם באולם הכדוריד זה כבר המאני טיים עם שלבי ההכרעה. צרפת שזכתה בשתי מדליות זהב אולימפיות ברציפות, אמורה לעלות לחצי הגמר על חשבון ברזיל, בדרך לפיינל פור כל-אירופי. המשחק בין סלובניה לדנמרק אמור להיות צמוד ומותח.

16:00: ברזיל - צרפת
19:30: גרמניה - קטאר
23:00: דנמרק - סלובניה
2:30: קרואטיה - פולין

היאבקות

ההמלצה שלנו היא לעקוב אחרי התחרות ב-58 ק"ג, שם תופיע האגדה היפנית קאורי איצ'ו. שלוש מדליות זהב רצופות, אלופת העולם 10 פעמים וגם הירידה מ-63 ל-58 ק"ג לא ממש הפריעה לה בינתיים. בינואר האחרון היא הפסידה בפעם הראשונה אחרי 13 שנה (!) של ניצחונות. מי תעצור אותה ביום רביעי?

קאורי איצ'ו, מתאבקת יפנית. GettyImages
אגדה בחייה. קאורי איצ'ו/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • ריו 2016

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully