וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום 12 בריו: קרטיש ואטיאס מול יריבים מברזיל, מצרית מחכה למתאבקת

קרטיש תתחיל בשמינית הגמר מול דה אוליביירה, ולאחר מכן עשויה לפגוש מצרית שנשכה אותה בעבר. גם ללוחם הטאקוונדו מצפה מפגש עם טיישיירה והקהל המשולהב. לטיסיה בק בסיבוב הראשון בגולף

מערכת וואלה!

בווידאו: המשדר האולימפי היומי של וואלה! ספורט

13:30: גולף

לטיסיה בק תתחיל את דרכה בטורניר הגולף, שם יתקיים הסיבוב הראשון. בסך הכול יתקיימו ארבעה סיבובים במשך ארבעה ימים ובסיומם יוכתרו שלוש המדליסטיות.

15:15: טאקוונדו

רון אטיאס יתחיל את הופעותיו באולימפיאדה במשקל עד 58 ק"ג. הלוחם הישראלי יפגוש את ונילטון טורס טיישיירה הברזילאי, שיזכה לתמיכה רבה מכיוון היציעים. יחיעם שרעבי, מאמנו של אטיאס, לקח אותו לתחרויות הג'ודו באולמות כדי שיחווה מקרוב את הטירוף הברזילאי. אטיאס מדורג במקום ה-15 בעולם, ונילטון מדורג במקום ה-46, אבל בטורניר האולימפי הישראלי מדורג 13 והברזילאי 4. אם אטיאס ינצח, הוא יפגוש את קרלוס נבארו המקסיקני או יוסף שריהה הלובי, שלא בטוח שיופיע במקרה כזה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
המתאבקת הישראלית אילנה קרטיש. הוועד האולימפי,
תנסה לשחזר את ההצלחות מאליפויות אירופה. קרטיש/הוועד האולימפי

16:00: היאבקות

אילנה קרטיש תתחרה בשמינית הגמר של קטגוריית המשקל עד 69 ק"ג נגד ז'ילדה מריה דה אוליביירה הברזילאית, שתזכה גם היא כמובן לתמיכת הקהל המקומי. אם תעבור שלב, הישראלית עשויה להיתקל ביריבה מצרית מוכרת, אנאס מוסטפה אחמד, שבעבר נשכה אותה בתחרות באיטליה וגרמה לה לפציעה. הפוליטיקה מסביב, במיוחד אחרי סיפור היריב המצרי של אורי ששון, רק תוסיף לקרב הלוהט ממילא, אם אכן יקרה. קרטיש זכתה במדליות כסף באליפויות אירופה ב-2013, 2014 ו-2016 והיא תנסה לתרגם את ההצלחה גם לריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully