וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל אולימפי: סרביה, ספרד וארה"ב בחצי הגמר טורניר הנשים

בשני משחקים מותחים מאוד, הסרביות הצליחו להשיג את הכרטיס לחצי הגמר עם 71:73 דרמטי על אוסטרליה. סל ניצחון של אנה קרוז סידר לספרדיות 62:64 על טורקיה. ארה"ב הביסה את יפן 64:110, צרפת ניצחה את קנדה 63:68

מערכת וואלה!

שלב רבע הגמר בטורניר כדורסל הנשים יצא היום (שלישי) לדרך עם 71:73 דרמטי וצמוד לאורך כל ארבעת הרבעים של סרביה על אוסטרליה. במשחק השני, ספרד ניצחה את טורקיה 62:64 מסל ניצחון על הבאזר של אנה קרוז. ארצות הברית הביסה את יפן 64:110, ואילו צרפת השלימה את תמונת העולות לחצי הגמר עם ניצחון 63:68 על קנדה.

seperator

אוסטרליה - סרביה 73:71

המפגש בין השתיים היה צמוד לאורך ארבעת הרבעים, בסיומו הסרביות הצליחו להשיג את הכרטיס לחצי הגמר עם אופי ברגעי ההכרעה, שהעניק להם את ההעפלה. אוסטרליה אמנם הוליכה בשתי נקודות, 35:37 במחצית, אך ברבע האחרון הצליחו הבנות של סרביה להשיג ניצחון עם הופעה מצד אנה דבוביץ' עם 24 נקודות. ילינה מילובנוביץ' הוסיפה 17, בצד של האוסטרליות הייתה זו אליזבת' קאמבג' עם 29.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקניות נבחרת סרביה חוגגות. רויטרס
חגיגה סרבית/רויטרס

ספרד - טורקיה 62:64

הקרב בין טורקיה וספרד הבטיח הרבה וגם קיים. לטויה סנדרס המייצגת את טורקיה חטפה והשוותה ל-62:62, ארבע שניות לסיום, אך המילה האחרונה היתה שייכת לאנה קרוז, שקלעה ממש על הבאזר ושלחה את נבחרתה לחצי הגמר עם 62:64. קרוז סיימה גם כקלעית המובילה עם 14 נקודות.

שחקניות נבחרת ספרד חוגגות. רויטרס
הספרדיות בטירוף לאחר הדרמה/רויטרס

ארצות הברית - יפן 64:110

הפייבוריטית לזהב נתקלה בקשיים אחרי מחצית ראשונה צמודה יחסית, אך ברבע השלישי סגרה את הסיפור כשלחצה על הדוושה וברחה ליתרון דו-ספרתי גבוה, ממנו היפניות החביבות כבר לא הצליחו לחזור. דיאנה טורסי ומאיה מור בלטו עם 19 נקודות כל אחת.

שחקניות נבחרת ארצות הברית בריטני גריינר, אלנה דלה דון. רויטרס
קלי קלות. דלה דון וגריינר/רויטרס

צרפת - קנדה 63:68

במשחק שנעל את רבעי הגמר הצליחה צרפת לתפוס את המקום האחרון בחצי הגמר בתום משחק צמוד מאוד. הקנדיות הובילו ב-9 בסיום הרבע הראשון, אך יכולת נהדרת של סימון גרודה צמצמה את ההפרש לאט לאט, עד לשוויון 50:50 בתום שלושה רבעים. ברגעי ההכרעה הצליחו הצרפתיות לשמור על קור רוח מקו העונשין ולהתקרב מרחק ניצחון אחד ממדלייה.

אוליבייה אפופה כדורסלנית צרפתייה. רויטרס
גם צרפת בחצי הגמר. אוליבייה אפופה/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • ריו 2016

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully