וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעמלות אולימפית: סימון ביילס זכתה בזהב גם במקצוע הקרקע

המלכה החדשה של הענף הפכה לאמריקאית החמישית בהיסטוריה שזוכה בארבע מדליות זהב באולימפיאדה אחת, עם תוצאה של 15.966. כסף לאלי רייזמן. זהב לוורניאייב במקבילים, זהב להאמבושן במתח

אחרי שסיפק גמרים בלתי נשכחים, ננעל היום (שלישי) ענף ההתעמלות בריו 2016, וגם יום הסיום היה בסימן סימון ביילס, שקטפה מדליית זהב רביעית במספר - הפעם בגמר הקרקע. בגמר המקבילים אצל הגברים זכה אולג ורניאייב האוקראיני בזהב. בהמשך נקבל גם את גמר המתח בגברים.

המתעמלת האמריקאית סימון ביילס. רויטרס
אין מילים. ביילס/רויטרס

גמר קרקע - נשים

סימון ביילס עשתה זאת שוב. המלכה החדשה של עולם ההתעמלות, שקיבלה את הציונים הגבוהים ביותר במוקדמות, בגמר הקבוצתי ובגמר קרב רב, כיכבה במקצוע החזק ביותר שלה, הפכה לאמריקאית החמישית בהיסטוריה שזוכה בארבע מדליות זהב באולימפיאדה אחת, לאחר שסיפקה תרגיל נפלא וקבעה תוצאה של 15.966. בת ארצה אלי רייזמן זכתה בכסף עם 15.550 וסידרה לארצות הברית תשע מדליות אישיות בריו 2016 - הכי הרבה למדינה כלשהי מאז ברית המועצות של 1972. איימי טינקלר הבריטית בת ה-16 קטפה את הארד עם 14.933.

המתעמלות האמריקאיות סימון ביילס, אלי רייזמן. רויטרס
שתי החברות הטובות חוגגות יחד. ביילס ורייזמן/רויטרס

גמר מקבילים - גברים

אולג ורניאייב האוקראיני, שהיה כל כך קרוב לזכות בזהב בקרב רב אך פישל בתרגיל האחרון שלו, כיפר על כך עם מדליית זהב ראשונה בקריירה, ותוצאה של 16.041 נקודות. הוא הקדים את דאנל לייבה האמריקאי ב-0.141 נקודות. דויד בליאבסקי הרוסי הסתפק במדליית הארד. המאוכזבים, פעם נוספת, הם הסינים יו האו ודנג שודי, ולמעשה, נבחרת הגברים הסינית לא זכתה באף מדליה בענף ההתעמלות בריו.

המתעמל האוקראיני אולג ורניאייב. רויטרס
איזו זכיה מאושרת. ורניאייב/רויטרס

גמר מתח - גברים

התחרות שנראתה כל כך פתוחה לפני תחילתה אכן היתה מותחת מאוד, ובסיומה זכה פביאן האמבושן הגרמני בזהב, עם 15.766 נקודות. דאנל לייבה האמריקאי קטף את הכסף עם 15.500, נייל ווילסון הבריטי זכה בארד עם 15.466. המאכזב היה אולג ורניאייב שזכה בזהב מוקדם יותר במקבילים, והפעם סיים אחרון.

המתעמל הגרמני פביאן האמבושן. רויטרס
עשה זאת. האמבושן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully