וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משקולות אולימפי: איגור אולשנצקי סיים במקום ה-17 בגמר

מרים המשקולות הישראלי קבע תוצאה של 372 ק"ג והצליח להשוות את שיאו האישי בדחיקה עם 207 ק"ג. סיים תשיעי בקבוצת המתחרים שלו: "הגשמת חלום, לא זוכר מתי התרגשתי כך"

יניב פכטר

בווידאו: המשדר האולימפי היומי של וואלה! ספורט

איגור אולשנצקי, מרים המשקולות בן ה-30 שהצטרף למשלחת הישראלית ברגע האחרון אחרי שקיבל כרטיס חופשי בעקבות פסילתן של רוסיה, בלארוס וקזחסטן, סיפק הערב (שלישי) הופעה מכובדת בתחרות במשקל הפתוח (מעל 105 ק"ג) אותה סיים עם משקל כולל של 372 ק"ג. סיים תשיעי מתוך 11 בקבוצת המתחרים שלו ובסך הכל סיים במקום ה-17 מתוך 21.

"התרגשתי מאוד, לא ישנתי בלילה", אמר אולשנצקי. "היה לי קשה לקראת האולימפיאדה, זו לא תחרות רגילה בשבילי, זו הגשמת חלום. אני לא זוכר את עצמי מתרגש ככה לפני התחרות".

מאמנו הוסיף: "אני מבטיח שבעוד ארבע שנים יהיו לנו שלושה משקולנים בטוקיו. איגור ימשיך ואביא עוד שניים. אני מבטיח לכם שהרמה שלנו תעלה. איגור בא לפה אחרי הרבה שנים שלא היו לנו משקולנים ועשה תוצאה טובה. אנחנו מרוצים מההופעה שלו, בעתיד הוא ישבור את השיאים שלו".

איגור אולשנצקי מרים משקולות ישראלי, ריו 2016. רויטרס
עשה את שלו. איגור אולשנצקי/רויטרס

אולשנצקי, הראשון שמייצג את ישראל בהרמת משקולות מאז ויאצ'לסב איבנובסקי באטלנטה 1996, התחיל עם הנפה של 160 ק"ג בניסיון הראשון שלו ולאחר מכן שיפר את התוצאה שלו מאליפות אירופה האחרונה עם הנפה של 165 ק"ג. המשקל השלישי שניסה היה 170, אך שם הוא כשל והתוצאה שנרשמה לזכותו היא 165. הוא היה אחד משני היחידים בקבוצת המתחרים שלו, שלא הצליח להניף יותר מ-165.

בסגנון הדחיקה, אולשנצקי התחיל עם 200 ק"ג ודחק אותם בניסיון הראשון, אך לאחר מכן לא הצליח בניסיון הראשון ב-206 ק"ג. במקום לנסות שוב, מרים המשקולות הישראלי עבר למשקל של 207 ק"ג, הצליח לדחוק ובכך השווה את שיאו האישי.

בזהב זכה לאשה טלקחדזה הגאורגי שקבע שיא עולם חדש של 473.

איגור אולשנצקי מרים משקולות ישראלי, ריו 2016. רויטרס
מאוכזב אחרי שלא הצליח להניף 170 ק"ג. איגור אולשנצקי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully