וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרס למדליסטיים האולימפיים יוכפל על ידי משרד הספורט

לאחר שאפשרות ביטול המס על זכיות המדליסטים באולימפיאדה התבררה כהליך ארוך, החליטה שרת הספורט מירי רגב להעניק פרסים נוספים לזוכים: "בשורה גדולה לספורט ההישגי"

יניב פכטר

שרת התרבות והספורט מירי רגב הודיעה הבוקר (רביעי) כי החליטה להגדיל את הפרס הכספי למדליסטיים האולימפיים בצורה משמעותית. הפרסים יוענקו ב-27 לדצמבר, במסגרת טקס פרסי המצוינות בספורט, לפי החלוקה הבאה: חצי מיליון שקלים למדליית זהב, 400 אלף שקלים למדליית כסף ו-300 אלף שקלים למדליית ארד.

הסכומים יתווספו לפרס המשותף למשרד הספורט והוועד האולימפי בסך 250 אלף שקלים, עליו נדרש לשלם 50 אחוז מס. לפיכך, הנטו הכספי שיוענק למדליסטים האולימפיים בינהם ירדן ג'רבי ואורי ששון יהיה למעלה מפי 2. החלטה זו נתקבלה על ידי השרה לאחר שבחינת האפשרות לביטול המס על זכיות המדליסטים באולימפיאדה העלתה כי מדובר בהליך ארוך ומורכב שספק אם יצלח.

"כפי שהצהרתי, אני נחושה לתגמל ולתמרץ את המדליסטים האולימפיים הישראלים על שנים רבות של השקעה ומאמץ", אמרה רגב, "לכן, כשהתברר לי שהיכולת לביטול המס על הפרס הקיים מוטלת בספק, החלטתי להעניק להם פרס נוסף, שלמעשה מכפיל את הסכום אותו יקבלו המדליסטים של ריו 2016. מגיעה לספורטאיות ולספורטאים שלנו הכרת תודה משמעותית על התרומה שלהם למדינת ישראל. זו בשורה גדולה לספורט ההישגי, לענפים האולימפיים ולספורטאים עצמם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מירי רגב עם ירדן ג'רבי ואורי ששון/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • מירי רגב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully