וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנו לאבילני: "החזקתי את הדמעות בפנים עד שלא יכולתי עוד"

קופץ המוט הצרפתי נשבר לנוכח שריקות הבוז של הקהל בטקס קבלת המדליות. נשיא הוועד האולימפי הבינלאומי תומאס באך: "לא מקובל במשחקים האולימפיים". מייקל ג'ונסון: "הקהל צריך להתבייש"

יניב פכטר

עם כל הכבוד לשיאים, לגמרים ולהפתעות הלילה (בין שלישי לרביעי) באצטדיון האתלטיקה בריו, הרגע המדובר ביותר, אולי של המשחקים כולם עד כה, היה בטקס חלוקת המדליות למנצחי גמר הקפיצה במוט לגברים. כשרנו לאבילני עלה לקבל את מדליית הכסף שלו החריש האצטדיון בשריקות בוז צורמות בעקבות ההשוואה שערך על התנהגות הקהל הברזילאי בגמר הקפיצה במוט ערב קודם לכן להתנהגות הקהל הגרמני במשחקי מינכן 1936 כלפי ג'סי אואנס.

"אני לא מאחל זאת לאף אחד", אמר לאבילני בסיום הטקס. הצרפתי פרץ בבכי במהלך הטקס, כשהפוקוס נלקח מהמנצח המפתיע טיאגו בראז דה סילבה, "החזקתי את זה בפנים עד שלא יכולתי עוד". לאבילני נוחם בסיום על ידי שיאן העולם לשעבר סרגיי בובקה. דה סילבה עצמו ניסה להרגיע את הקהל בתנועות ידיים כשגם הכרוז המקומי מבקש מהקהל לגלות את "הכבוד הגדול ביותר" לכל הספורטאים.

התגובות מסביב למשחקים לא איחרו להגיע, "התנהגות מזעזעת", אמר נשיא הוועד האולימפי הבינלאומי תומאס באך, "זה לא מקובל במשחקים האולימפיים". שיאן העולם לשעבר מייקל ג'ונסון, שמשמש כפרשן ה-BBC למשחקים הוסיף: "הקהל צריך להתבייש בעצמו, זה לא מה שהתחרות הזאת מייצגת. ממש כאב לו מה שקרה אתמול בלילה". פאולה רדקליף, ספורטאית העבר הבריטית הוסיפה: "זה פשוט לא בסדר. אני מתביישת בקהל הערב. תריעו לאנשים שלכם כמה שאתם רוצים, אבל לעולם אל תזלזלו באחרים".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
רנו לאבילני קופץ במוט צרפתי בטקס הענקת המדליות עם טיאגו דה סילבה, סם קנדריקס. רויטרס
התקשה להתאפק. לאבילני על הפודיום/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully