וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום 13 בריו: גמר ה-200 מטר, כדורעף חופים וטריאתלון גברים

יוסאין בולט יעמוד במוקד תחרויות האתלטיקה כשישתתף בגמר 200 מטר (4:30) ובמוקדמות 4X100. ברזיל תנסה להשלים זכייה היסטורית בכדורעף חופים, נבחרת הנשים של ארה"ב תמשיך לטייל?

יוסאין בולט אצן ג'מייקני. רויטרס
שוב במוקד האירועים. יוסאין בולט/רויטרס

אתלטיקה

200 מטר גברים:

האירוע הגדול של היום כולו יהיה הריצה שתנעל את התחרויות (4:30). אחרי הזכייה הקלילה שלו בריצת 100 מטר אמור יוסאין בולט לשלוט גם בריצה למרחק הכפול, המרחק בו הוא נחשב לשליט אף גדול יותר, בזכות העובדה שיש לו מרחק גדול יותר לתפוס את המזנקים הטובים ממנו. מי שבכל זאת ינסו לגנוב לבולט את הזהב הם בן ארצו יוהאן בלייק, והאמריקאים ג'סטין גטלין ולשון מריט.

קרב 10 גברים:

אחרי היום הראשון, רגעי ההכרעה באירוע המפרך ביותר באתלטיקה מגיע לשיאו. האם אשטון איטון ישלים את המשימה ויזכה בזהב?

חמשת המקצועות:

15:30 - 110 מטר משוכות
16:25 - זריקת דיסקוס
19:25 - קפיצה במוט
0:35 - הטלת כידון
3:45 - 1500 מטר

חאבייר קולסון אצן פורטו ריקני. רויטרס
יפתיע שוב? חאבייר קולסון/רויטרס

4X100 גברים ונשים:

אחד המקצועות המרגשים ביותר על המסלול ייצא לדרך במסגרת תחרויות הבוקר (17:20) כשהתחרות היא ברורה, הנבחרת האמריקאית, שידועה בסדרת התקלות שמאפיינות אותה במקצוע זה, תנסה לא להפיל את המקל בדרך לגמר, ושם לחפש ולהפתיע את הג'מייקנים שמועמדים לזהב גם אצל הגברים בזכות יוסאין בולט, וגם אצל הנשים.

400 מטר משוכות גברים:

הגמר הראשון הגדול של היום (18:00) יפגיש את הקרב בין קרון קלמנט האמריקאי, שהשיג את התוצאה הטובה ביותר בחצי הגמר, 48.26 שניות לג'מייקני המבטיח אנסרט וויט וחאבייר קולסון הפורטו ריקני המנוסה, שביום טוב יכול לברוח לשדה.

400 מטר משוכות נשים:

אם יש ריצה שהייתה אמורה להיות בשליטה אמריקאית היא ריצת 400 מטר משוכות (4:15), אך לגמר הגיעו דווקא שלוש ג'מייקניות ורק שתי אמריקאיות. המועמדת הכמעט וודאית לזהב היא דליה מוחמד שרשמה השנה 52.88 שניות, ואם תוכל רק להתקרב לזה, תזכה בקלות. מי שינסו להפריע לה היא בת ארצה אשלי ספנסר וג'אניב ראסל הג'מייקנית.

הטלת כידון נשים:

הגמר הראשון של תחרויות הערב (3:10) יפגיש את הנשים החזקות והאתלטיות בניסיון להטיל את הכידון כמה שיותר רחוק. המועמדת המובילה לזהב היא מריה אנדרייצ'וק הפולנייה שקבעה את תוצאת השנה במוקדמות, 67.11 מטרים. מי שינסו להפתיע אותה הן ברבורה ספוטקובה הצ'כית הותיקה (35) וכריסטין הוסונג הגרמנייה הצעירה (22).

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
חוליו ססאר לה קרוז מתאגרף קובני. רויטרס
פייבוריט לזהב. חוליו ססאר לה קרוז/רויטרס

כדורסל נשים

אחרי ערב רבעי גמר מרגש במיוחד יחפשו ארבע העולות לחצי הגמר את הכרטיס לגמר. ספרד, שניצחה את טורקיה במשחק דרמטי, פייבוריטית בחצי הגמר נגד סרביה שהדהימה את אוסטרליה החזקה (21:00). בחצי הגמר השני תפגוש ארצות הברית, שאמורה לזכות בזהב ללא כל בעיה, את צרפת הקשוחה (1:00).

כדורעף חופים

אחרי טורניר ארוך בארנת כדורעף החופים, הגמר הגדול של טורניר הגברים ישלח את המארגנים לקפל את היציעים. הצמד הברזילאי, שמידט וצ'רוטי, שהפסיד בגמר בלונדון, יפגוש את הצמד האיטלקי המפתיע לופו וניקולאי (6:00), כשהעידוד של הקהל המקומי אמור להביא לו את הזהב הנחשק.

אגרוף

אולם האגרוף ימשיך לספק שיאים מרגשים, כשהפעם במוקד יעמוד הגמר במשקל הכבד קל (עד 81 ק"ג). חוליו ססאר לה קרוס הקובני, שזכה באליפות העולם בשנה שעברה מגיע כפייבוריט, אבל מולו יעמוד המתחרה הקשה ביותר אדיבק נייזמבטוב הקזחי, שזכה במדליית הכסף בלונדון.

טריאתלון

בהיעדרו של אלוף העולם בשלוש השנים האחרונות חביאר גומס הספרדי, תהפוך תחרות הגברים (17:00) לקרב ראש בראש בין שני הטריאתלטים המובילים כיום בעולם: מריו מולה הספרדי ואליסטר בראונלי הבריטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully