וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילנה קרטיש הודחה בקרב הראשון בריו: "היריבה מרחה על עצמה שמן"

הישראלית הפסידה לדה אוליביירה 6:2 בשמינית הגמר ולא תשתתף בבית הניחומים לאחר שהברזילאית לא העפילה לגמר. קרטיש אמרה לאחר הקרב: "מעולם לא נתקלתי בדבר כזה, לא יכולתי לאחוז בה"

יניב פכטר

בווידאו: מרים המשקולות איגור אולשנצקי לאחר הדחתו מריו

אילנה קרטיש הפסידה היום (רביעי) לז'ילדה מריה דה אוליביירה הברזילאית, בשמינית גמר תחרות ההיאבקות בקטגוריית המשקל שלה (עד 69 קילוגרם). המתאבקת, אלופת אירופה ב-2013, 2014 ו-2016, יכולה להיות מאוד מאוכזבת כאשר השיפוט היה לטובת המתמודדת המקומית. הישראלית סיימה את דרכה במשחקים האולימפיים, לאחר שהברזילאית לא הצליחה לעלות לגמר, ולכן קרטיש לא תשתתף בבית הניחומים.

מהלך הקרב:

למרות פתיחה שקולה יחסית, הברזילאית הצליחה לעלות ליתרון 0:2 בניקוד בסיום הסיבוב הראשון. גם בהמשך הקרב השליטה של דה אוליביירה נמשכה והיא עלתה ליתרון 0:6. לקראת סיום הקרב קרטיש הצליחה לבצע תרגיל ריתוק על יריבתה, אך קיבלה על כך רק שתי נקודות ובסיום הפסידה 2:6.

אילנה קרטיש מתאבקת ישראלית לאחר שהפסידה, ריו 2016. פז חסדאי
הפסידה את הקרב הראשון. קרטיש/פז חסדאי

בסיום הקרב הלכה קרטיש לעבר היציע, והתנחמה בידי קרוביה. לאחר מכן אף עלתה ליציע, שם התחבקה ממושכות עם אביה בעודה ממררת בבכי. על אף ההוראות, שמורות למתאבקים ללכת היישר לחדרי ההלבשה, קרטיש ישבה דקות ארוכות ביציע, שם תפסה את ראשה כלא מאמינה, בזרועות אביה.

"היריבה מרחה על עצמה שמן", אמרה קרטיש המאוכזבת. "זה היה מאייש כי סגנון ההיאבקות שלי מתבסס על אחיזות. היא שמה על עצמה שמן ולא יכולתי לשלוט באחיזות. ניסיתי להיכנס עם הרגליים - משהו שאני לא עושה בדרך כלל - אבל זה בגלל עניין השמן. נלחמתי עד הסוף ועשיתי כל מה שיכולתי. לא נתקלתי בעבר ביריבה שמרחה על עצמה שמן. זה היה חדש לי, אבל לא אשתמש בזה כתירוץ. טקטית, היא די חסמה אותי. לא הצלחתי להגיע לאחיזות שרציתי. מבחינתי סיימתי את התחרות. אני רוצה להישאר פה, לצפות ביריבות וללמוד מהן. אני עדיין רעבה, ואמשיך לאולימפיאדה הבאה. זה בטוח, 100 אחוז. אין לי טענות לשופטים, הכול היה בידיים שלי".

אילנה קרטיש מתאבקת ישראלית לאחר שהפסידה, ריו 2016. פז חסדאי
אכזבה גדולה/פז חסדאי
אילנה קרטיש מתאבקת ישראלית. רויטרס
"עשיתי על מה שיכלתי". קרטיש במהלך הקרב/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully