וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה גדולה במשלחת הישראלית מאטיאס ומקרטיש: "הופעות מביכות"

חברי המשלחת הישראלית לקחו בצורה קשה את ההפסדים וההדחות של הלוחם ושל המתאבקת כבר בסיבוב הראשון בריו: "מדובר בהופעות הגרועות ביותר מבין הישראלים. רון היה פסיבי. זה היה מביך וחבל"

מערכת וואלה!

אכזבה גדולה מאוד במשלחת הישראלית מההופעות של לוחם הטאקוונדו רון אטיאס, ושל המתאבקת אילנה קרטיש, שהפסידו כבר בסיבוב הראשון והודחו מריו. במשלחת התאכזבו מאוד מהיכולת של השניים, וגורם במשלחת אמר בנושא: "רון היה פסיבי מאוד. הוא לא נלחם ולא נכנס לקרב מההתחלה. זו הופעה מביכה מאוד שלו וחבל, כי הרושם שניתן לנו, גם על ידו, שהוא ברמה גבוהה בהרבה. זו אינה הופעה מכובדת ואינה הופעה שמכבדת אותו". מבחינת המשלחת, ההופעות של אטיאס, של קרטיש ושל הקופץ לגובה, דימה קרויטר, היו הגרועות ביותר מבחינת הישראלים בריו.

במשלחת אף הוסיפו בעניינה כי היא קופחה לטענתם, זאת בשל השיפוט הביתי. גם מאמנה של קרטיש, ואסיל פדרישן, משוכנע כי לאילנה הגיע ניצחון: "היה תרגיל טוב של אילנה, פוש (כמו איפון בג'ודו) שהיה שווה ניצחון, אבל השופט לא נתן לה את זה, ולא נתנו לי לערער. במצב של 2:0 היא עשתה כמה טעויות וזה הגיע ל-6:0. כנראה שהברזילאית מרחה לעצמה משהו על הגוף כדי שאילנה לא תוכל לתפוס אותה. זכותה של אילנה להיות לבד עכשיו, גם אני לא מדבר איתה ונותן לה שקט".

רון אטיאס לוחם טקוואנדו ישראלי מול ונילטון טשיירה ריו 2016. רויטרס
הופעה מאכזבת. אטיאס/רויטרס
אילנה קרטיש מתאבקת ישראלית. רויטרס
הפסידה כבר בסיבוב הראשון. קרטיש/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • רון אטיאס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully