וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנימין נתניהו: "קיבלתי מסרים ממצרים, זו נקודת ציון לא רק בספורט"

ראש הממשלה קיבל את המדליסטים האולימפיים ג'רבי וששון והתייחס לתקרית עם היריב המצרי: "אמרו לי שנשמעו גם קולות אחרים ממצרים. זה דבר גדול". רגב: "שניהם עשו עבודה מדהימה"

לשכת העיתונות הממשלתית

בווידאו: ג'רבי וששון נוחתים בנתב"ג ומתקבלים בחגיגות

יומיים לאחר הנחיתה בארץ וקבלת הפנים החגיגית בנמל התעופה בן גוריון, ירדן ג'רבי ואורי ששון המשיכו את חגיגות הזכייה במדליות הארד במפגש מרגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. שני הג'ודוקא התארחו בבית ראש הממשלה וקיבלו כבוד רב ממנו ומשרת הספורט מירי רגב. יחד איתם הגיעו גם יושב ראש האיגוד משה פונטי והמאמנים אורן סמדג'ה ושני הרשקו.

נתניהו: "אני מאוד שמח לקבל אתכם בחזרה. כל מי שמגיע למשלחת האולימפית שלנו הוא בגדר אלוף. זו יחידה מובחרת. ראינו את המאמץ והמסירות והמאבק וזה מעורר השראה גם כשלא מצליחים. כולכם אלופים".

ביבי נתניהו עם אורי ששון ירדן ג'רבי. עמוס בן גרשום, לשכת העיתונות הממשלתית
קיבלו כבוד. ג'רבי וששון עם הזוג נתניהו/לשכת העיתונות הממשלתית, עמוס בן גרשום

"למדינה שלנו יש עוצמות גדולות", המשיך, "עם מוח וכוח וגם לב ענק. אתם הוכחתם את כל הדברים הללו ואנחנו נתמוך בכם וגם במשלחת האולימפית. ישראל על המפה העולמית בספורט ואנחנו נתמוך באלו שהיו ובאלו שיהיו".

רגב: "הדבר הראשון שירדן ג'רבי עשתה אחרי שזכתה היה להצביע על דגל מדינת ישראל. שניהם עשו עבודה מדהימה וייצגו את המדינה בכבוד. מקווה שהמשלחת שלנו תביא לנו עוד מדליה עד יום ראשון. כל מי שעלה להילחם, גם אם לא זכה, צריך לקבל מילה טובה. ענף הג'ודו צריך ויקבל עוד תקציב".

ביבי נתניהו עם משלחת הג'ודו. עמוס בן גרשום, לשכת העיתונות הממשלתית
משלחת הג'ודו בבית ראש הממשלה/לשכת העיתונות הממשלתית, עמוס בן גרשום

ביבי התייחס לתקרית של אורי ששון עם הג'ודוקא המצרי שסירב ללחוץ את ידו, ואמר: "עכשיו אני רוצה לספר לכם, קיבלתי אתמול מסר ממצרים, אמרו לי אחרי הניצחון המרשים שלך אורי, והושטת היד שלך שביטאה בעצם את עם ישראל, כי אנחנו הרי יודעים את האמת, ואמרו לי ממצרים: אני רוצה שתדע ראש הממשלה, שנשמעו קולות אחרים. ומה שחשוב שבפעם הראשונה מזה שנים נשמעו קולות אחרים ממצרים".

"אני חושב שזה דבר מאוד חשוב, זו נקודת ציון חשובה לא רק בספורט, במערכת היחסים שלנו שהיא לא רק ברמה של ממשלות אלא גם בציבור נשמעו קולות אחרים. והושטת היד שלך, אורי, לא נשארה ללא מענה. אולי שם, אבל לא בכל מקום. וזה שינוי, דבר גדול. יש לכם המון זכויות, עוד זכות שהצטרפה. הזכות הכי גדולה, אני אומר לכם, היא שלנו, כי אנחנו גאים בכם. אתם באמת ייצגתם את המיטב שיש במדינה שלנו. תודה רבה לכם".

ביבי נתניהו עם אורי ששון. עמוס בן גרשום, לשכת העיתונות הממשלתית
הזוג נתניהו עם המדליסטים הטריים/לשכת העיתונות הממשלתית, עמוס בן גרשום
ירדן ג'רבי עם שרה נתניהו. עמוס בן גרשום, לשכת העיתונות הממשלתית
ג'רבי עם שרה נתניהו/לשכת העיתונות הממשלתית, עמוס בן גרשום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully