וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני פארקר פרש מנבחרת צרפת: "אני גאה, אלו היו 16 שנים נהדרות"

הרכז שם קץ לקריירה הבינלאומית שלו אחרי התבוסה לספרד ברבע הגמר. הוליך את נבחרתו לזהב האירופי היחיד בתולדותיה ב-2013. המאמן ונסן קולה: "הוא הכדורסלן הצרפתי הגדול בהיסטוריה"

טוני פארקר שחקן נבחרת צרפת. רויטרס
היה מעדיף לעזוב אחרי הפסד פחות מוחץ. פארקר/רויטרס

טוני פארקר סיים אמש (רביעי) את הקריירה הבינלאומית שלו אחרי שנבחרת צרפת הודחה על ידי ספרד (92:67) ברבע גמר הטורניר האולימפי. הרכז בן ה-34 סתם את הגולל על 16 שנים ארוכות במדי הטריקולור. הוא שיחק בשמונה טורנירי יורובאסקט בהם זכה במדליית זהב, אחת מכסף ושתיים מארד. בטורניר ב-2013, בו הוליך את צרפת לזכייה, הוא זכה בתואר ה-MVP של הטורניר. בנוסף השתתף בשתי אולימפיאדות.

פארקר צייץ בטוויטר: "תודה לכל חבריי, למאמן ונסן קולה ולאיגוד הכדורסל הצרפתי על כל השנים במדי הלס בלוז. אני גאה שיכולתי לייצג את צרפת. אני מודה לכל האוהדים של הנבחרת שתמיד תמכו בנו. זו הייתה חוויה נפלאה".

עוד בנושא:

ארגנטינה וצרפת הובסו, פארקר וג'ינובילי פרשו מהנבחרות
כדורגל אולימפי: גרמניה וברזיל העפילו לגמר

שחקן נבחרת צרפת טוני פארקר חוגג עם מאמנו וינסנט קולה. רויטרס
פארקר חוגג עם קולה ב-2013/רויטרס

"טוני פארקר הוא הכדורסלן הצרפתי הטוב בכל הזמנים, לא רציתי שהוא יעזוב בצורה כזו", אמר המאמן ונסן קולה אחרי התבוסה 92:67 לספרד ברבע הגמר, "בחמש השנים האחרונות זכינו בארבע מדליות באליפויות אירופה ולטוני היה חלק עצום בזה. הוא היה המנהיג שהיינו זקוקים לו".

פארקר התייחס למשחק עצמו ואמר: "הרגשתי כאילו ספרד היא סן אנטוניו ואני משחק במדי היריבה". אחר כך התייחס לפרישה שלו מהמדים הלאומיים: "אני לא מתכוון לחזור בי. ההחלטה הזו סופית. אני מאוד גאה במה שהנבחרת השיגה בשנים בהן שיחקתי בה, כולל התוצאות הכי טובות בהיסטוריה שלה".

הרכז המצוין הוסיף: "זכינו באליפות אירופה לנוער כשהייתי בן 18 ואחרי זה המטרה שלי הפכה להביא זהב ראשון לנבחרת הבוגרת. עשינו את זה ב-2013. אני אוהב לשחק בטורנירים הללו, אני אוהב את האווירה, זה כל כך שונה מה-NBA. שיחקתי 16 שנים בנבחרת, הן היו נהדרות ואני לא מצטער על דבר אפילו לשנייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully