וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולט עקץ את גאטלין: "כבר ב-100 אפשר היה לראות שהוא מזדקן"

האמריקאי נותר מחוץ לגמר ה-200, הג'מייקני שכיכב לא פספס הזדמנות: "אני לא מופתע בכלל". על החלפת החיוכים עם דה גראס בסיום הריצה: "אנדרה היה אמור להאט, אבל הוא לא עשה את זה!"

מערכת וואלה!

ביום ראשון הקרוב, יום סיום המשחקים האולימפיים, יוסאין בולט יחגוג 30. האצן הג'מייקני, שכבר עכשיו נחשב לאגדי, יוכל להשלים עד לסיום האולימפיאדה את ה"טרבל-טרבל", שלוש מדליות זהב בספרינטים (100, 200 ושליחים), בשלוש אולימפיאדות שונות.

יוסאין בולט אצן ג'מייקני עם אנדרה דה גראס אצן קנדי. AP
בולט משייט לקו הגמר/AP

הלילה (בין רביעי לחמישי), בולט עשה עוד צעד בדרך למטרה כאשר סיים את חצי הגמר ל-200 מטרים עם הזמן הטוב ביותר, 19.78. כהרגלו, בולט טייל לאורך רוב החצי השני של הריצה, כאשר הוא ואנדרה דה גראס הקנדי, שרץ לצדו ועלה איתו לגמר, מחליפים ביניהם חיוכים במטרים האחרונים.

"אנדרה היה אמור להאט גם, אבל הוא לא עשה את זה! אמרתי לו 'זה חצי הגמר, מה אתה עושה?'. הוא ענה שהוא ניסה לדחוף אותי קדימה. ראיתי שהוא קבע שיא לאומי קנדי. הוא רציני מאוד. הייתי קצת עצלן היום, אני לא יודע למה. אבל עשיתי את העבודה".

עוד בנושא:

בולט טייל לגמר ה-200, גאטלין בחוץ

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ג'סטין גאטלין אצן אמריקאי. AP
גאטלין בהלם/AP

על התחושות שלו לקראת הגמר אמר בולט: "אני בהחלט חושב שאני יכול לנסות לשבור פה שיא עולם, אני מרגיש שאני מסוגל לעשות את זה. אני צריך לרוץ באופן יעיל, להיכנס טוב לישורת ולתת מרוץ מושלם כדי שזה יקרה".

ההפתעה הגדולה של חצי הגמר הייתה הכישלון של ג'סטין גאטלין, שבחצי המרחק גרף את הכסף והפעם, כלל לא עלה לגמר. בולט לא ויתר על צ'אנס לעקוץ את יריבו הגדול: "כולם כל כך בהלם ואני לא יודע למה. כבר בריצת ה-100 אפשר היה לראות שהוא מזדקן. אני לא מופתע בכלל"

גאטלין עצמו ניסה להסביר מה קרה: "אני שמח שעדיין יש לי את מרוץ השליחים. הקרסול שלי עושה לי המון בעיות. אני לא יכול לרוץ כמו שצריך והייתה לי פנייה חדה במסלול 3 וזה פגע בי. אני בכושר הרבה יותר טוב מהזמן שקבעתי. מאוד התאכזבתי לראות את התוצאה הזו. אבל אולי זה טוב שאני לא מרוצה מתוצאות כאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully