וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנימין נתניהו: "מתקשה לדמיין את ענף הג'ודו בישראל ללא תרומתו של אורן סמדג'ה"

אחרי שמאמן הג'ודו הודיע כי הוא שוקל את המשך דרכו, ראש הממשלה התייחס לנושא בפוסט שהעלה לדף הפייסבוק שלו: "הענף זקוק לך. צא למנוחה, אסוף כוחות מחדש ושוב להוביל את הענף"

מערכת וואלה!

אחרי שחניכו אורי ששון זכה במדליית הארד במשחקים האולימפיים בריו, מאמן נבחרת הגברים של ישראל בג'ודו, אורן סמדג'ה, הודיע כי הוא שוקל את המשך דרכו ("אני צריך לחשוב מה נכון לי ולמשפחתי"), והדאיג רבים מראשי וחובבי הענף, אך לא רק. היום (חמישי) התייחס לנושא ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בפוסט שהעלה לדף הפייסבוק שלו, ובו קרה לסמדג'ה להישאר בתפקידו".

"נפגשתי עם מאמן נבחרת הג'ודו של ישראל, אורן סמדג'ה", נכתב בפוסט של נתניהו. "שמעתי שהוא שוקל לפרוש מתפקידו. אורן נולד וגדל באופקים ואביו, מוריס, ייסד את ענף הג'ודו בארץ. לא אשכח את הרגע בו זכה אורן במדליית ארד בשנת 1992, ולא אשכח את הקרב שאליו הגיע אורן פצוע ודואב, ולמרות זאת ניצח וזכה בתואר סגן אלוף העולם ב-1995. לוחם עם לב ענק".

"גם מברזיל אורן חוזר עם מדליה, הפעם כמאמנו של אורי ששון. הג'ודוקא של אורן מזכירים אותו. יש להם את החוכמה, התחכום, העוצמה והלב של אורן. לאורן יש מורשת. אני מתקשה לדמיין את ענף הג'ודו בישראל, ענף הספורט שבו אנו מצטיינים כל כך, בלי תרומתו ודמותו. אורן, הבאת גאווה לכולנו כל כך הרבה פעמים. ענף הג'ודו זקוק לך. צא למנוחה, אסוף כוחות מחדש, ושוב להוביל את הענף. אני מזמין אתכם להצטרף למאמץ, לשתף את הפוסט ולקרוא לאורן – הישאר!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully