וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריאתלון: רון דרמון סיים במקום ה-26

הטריאתלט הישראלי רשם הישג נאה בתחרות האולימפית בריו, כשסיים בזמן של 1:48.41 שעות. אליסטר בראונלי הבריטי שמר על מדליית הזהב שלו מלונדון, אחיו ג'ונתן זכה במדליית הכסף. ארד לשומן הדרום אפריקאי

מערכת וואלה!

הטריאתלט הישראלי רון דרמון רשם היום (חמישי) הישג נאה בטריאתלון האולימפי ריו 2016 כשסיים במקום ה-26 בזמן של 1:48.41 שעות. הישראלי בן ה-23 בהופעת הבכורה שלו במשחקים האולימפיים פתח את התחרות בצורה לא טובה, כשאחרי קילומטר וחצי שחייה דורג במקום ה-34 מתוך 55 מתחרים. באופניים נצמד דרמון לחבורה שלפניו, ואף עלה אחרי 20 קילומטרים למקום ה-20, כשהוא מסיים את החלק של האופניים, במקום ה-28. בשלב האחרון של התחרות, ריצת 10 קילומטר, הגביר דרמון את הקצב, נכנס כבר ל-20 הראשונים, אך לקראת הסיום נחלש מעט, וסיים במקום ה-26.

את התחרות עצמה ניצח הפייבוריט הברור אליסטר בראונלי הבריטי בן ה-28, שזכה במדליית הזהב גם במשחקים האולימפיים הקודמים בלונדון, בתוצאה של 1:45.01 שעות. במדליית הכסף זכה אחיו של בראונלי, ג'ונתן, שזכה במדליית הארד בלונדון, בתוצאה של 1:45.07 שעות. בארד זכה הנרי שומן הדרום אפריקאי, 42 שניות אחרי המנצח, כשבן ארצו ריצ'רד מארי סיים במקום הרביעי.

רון דרמון טריאתלט ישראלי. GettyImages
תוצאה נאה. רון דרמון/GettyImages
אליסטר בראונלי טריאתלט בריטי. Adam Pretty, GettyImages
המנצח הגדול. אליסטר בראונלי/GettyImages, Adam Pretty
  • עוד באותו נושא:
  • רון דרמון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully