וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנסציה בהיאבקות: סאורי יושידה הפסידה בקרב על הזהב להלן מארוליס

המתאבקת היפנית המעוטרת בהיסטוריה, שזכתה בזהב בשלוש האולימפיאדות האחרונות, הפסידה בקרב הגמר במשקל של עד 53 ק"ג למתאבקת האמריקאית, שהעניקה זהב ראשון לארה"ב בהיאבקות

סאורי יושידה מתאבקת יפנית. רויטרס
לא הצליחה לעכל את ההפסד. יושידה/רויטרס

דרמה ענקית וסנסציה אדירה התרחשה הערב (חמישי) על מזרן ההיאבקות לנשים, שם המתאבקת היפנית האגדית סאורי יושידה, שלוש פעמים אלופה אולימפית, הפסידה בקרב על הזהב להלן מארוליס האמריקאית במשקל של עד 53 ק"ג. מארוליס, שהגיעה לקרב הזה כאנדרדוג מובהק, חוללה סנסציה והעניקה מדליית זהב אולימפית ראשונה לארה"ב בהיאבקות.

יושידה, המתאבקת המעוטרת בהיסטוריה שניצחה את כל הטורנירים בהם השתתפה עד כה בקריירה וזכתה בלא פחות מ-16 אולימפיאדות ואליפויות עולם רצופות, הפסידה למארוליס 4:1 בקרב על המדליה ומיררה בבכי בסוף הקרב בעוד שהאמריקאית תפסה את הראש כלא מאמינה והזילה דמעות של אושר. נטליה סינישין האזרית וסופיה מגדלנה השבדית זכו במדליות הארד.

הלן מרוליס מתאבקת אמריקאית. רויטרס
העניקה לארה"ב מדליית זהב ראשונה בהיאבקות. מארוליס/רויטרס

* במשקל עד 63 ק"ג זכתה קיסאקו קוואי היפנית במדליית הזהב לאחר ניצון בגמר על מריה ממאשוק מבלארוס. אווה מוניקה מיכליק הפולנית ויקטרינה לריונובה הקזחית זכו במדליות הארד.

* במשקל עד 75 ק"ג זכתה אליזבת' אריקה וויבה הקנדית במדליית הזהב לאחר ניצחון בגמר על גוזל מניורבה מקזחסטן. אקטרינה בוקינבה הרוסייה ופנגלו זאנג הסינית זכו במדליות הארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully