וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות ריו: איטליה בגמר הכדורעף, זהב לסלובקיה ב-50 קילומטר הליכה

לאחר מערכה שלישית נוראית מבחינתם, האיטלקים חזרו לניצחון 2:3 ענק על ארצות הברית והבטיחו לעצמם מדליה. מאטיי טוטח עצר את השעון על 3:40:58 שעות וסיפק מדליה שלישית עבור המדינה. בק במקום ה-34 הכללי בגולף

מערכת וואלה!

00:55: שני שיאים אולימפיים בקרב חמש מודרני לנשים

קרב חמש מודרני לנשים, הכולל סייף, שחייה, רכיבה על סוסים ומקצה של ריצה וירי, התקיים היום במלואו. קלואי אספוסיטו מאוסטרליה סיימה ראשונה וזכתה בזהב, אלודי קלובה הצרפתייה זכתה בכסף ואקטאוויה נוואקה מפולין בארד. שני שיאים אולימפיים נשברו במהלך התחרות: גולנאז גובאידולינה מרוסיה עשתה זאת במקצה השחייה, לורה אסאדאוסקייט הליטאית במקצה בריצה וירי, שסגר את התחרות.

00:45: זהב לבריטנה בהוקי נשים

בריטניה והולנד נפגשו בגמר הנשים בהוקי שדה. המשחק היה דרמטי ובסיום הזמן החוקי התוצאה הייתה 3:3, לאחר שהבריטיות הוליכו 0:1 ו-1:2 וההולנדיות הפכו ל-2:3. לאחר מכן המשחק הלך לדו קרב פנדלים, שם ניצחה בריטניה 0:2 וקטפה את מדליית הזהב. מוקדם יותר גרמניה ניצחה את ניו זילנד בקרב על הארד.

הולי ווב שחקנית נבחרת בריטניה בהוקי שדה. רויטרס
עוד זהב לבריטניה/רויטרס

23:51: היאבקות חופשית, גברים - מדליית זהב לגאורגיה, כסף ליפן

הגאורגי ולדימיר חינצ'גשווילי זכה במדליית זהב בהיאבקות חופשית עד 57 ק"ג, כשניצח בגמר את היפני ריי היגוצ'י. חסן רחימי האירני זכה במדליית ארד.

23:15: לטיסיה בק התקדמה למקום ה-34 הכללי בטורניר הגולף

לטיסיה בק התקדמה מעט בדירוג בטורניר הגולף לנשים, כשסיימה את היום השלישי עם 71 חבטות בדיוק לפי התקן, והיא מדורגת במקום ה-34 הכללי.

22:42: כדורמים, נשים - מדליית זהב לנבחרת ארצות הברית

נבחרת הנשים בכדורמים של ארצות הברית הביסה את נבחרת איטליה בגמר 5:12 וזכתה במדליית זהב נוספת עבור ארצה.

22:35: אגרוף, משקל קל, נשים - מדליית זהב לצרפת

המתאגרפת אסטל מוסלי הפכה לאישה הצרפתיה הראשונה שזוכה בזהב באגרוף, לאחר שניצחה בגמר במשקל קל (עד 60 ק"ג) את הסינית ג'ונואה יין בהחלטת שופטים חצויה.

21:35: כדורעף, גברים - נבחרת איטליה הדיחה את ארצות הברית ועלתה לגמר

סנסציה בטורניר הכדורעף לגברים: נבחרת איטליה, שכבר פיגרה במערכה אחרי הפסד צורם בשלישית, הצליחה להפוך ולנצח את הנבחרת החזקה של ארצות הברית 2:3. האיטלקים ניצחו 28:30 במערכה השנייה והפסידו 28:26 בשנייה. בשלישית הם הובכו 25:9 ונראה היה שהאמריקאים ישייטו לניצחון. אך האיטלקים לא ויתרו, ניצחו 22:25 ברביעית ו-9:15 בחמישית והעפילו לגמר, שם יפגשו את המנצחת בחצי הגמר המקביל בין רוסיה לברזיל.

נבחרת כדורעף הגברים של איטליה. רויטרס
ניצחון ענק. האיטלקים בסיום/רויטרס

21:30: אופני BMX - זהב לארצות הברית בגברים ולקולומביה בנשים

קונור פילדס האמריקאי סיים ראשון כשקבע זמן של 34.642. ייל ואן גורקום ההולנדי סיים עם הכסף וקרלוס רמירס יפס מקולומביה עם הארד. אצל הנשים מריאנה פאחון הקולומביאנית זכתה בזהב, אליס פוסט בכסף וסטפני הרננדס מונצואלה בארד.

21:00: אגרוף במשקל כבד - טוני יוקה הצרפתי מול ג'ו ג'וייס הבריטי בגמר

במשקל 91 קילו ומעלה, יוקה ניצח בחצי הגמר את פיליפ הרגוביץ' הקרואטי 1:2 בניקוד. בחצי הגמר השני ג'וייס גבר על איבן דיצ'קו הקזחי 0:3. שני המפסידים זכו במדליות ארד.

במשקל עד 64 קילו, לורנצו סוטומאיור מאזרבייג'אן ופזלידין גבינאזרוב מאוזבקיסטאן יפגשו בגמר. ויטלי דונייטסב הרוסי וארטם הארוטיונאן הגרמני המפסידים סיימו עם מדליות הארד.

קונור פילדס רוכב אופני BMX. GettyImages
פילדס משיג לארצות הברית עוד מדליית זהב/GettyImages

20:27: בדמינטון זוגות, גברים - זהב לסין

סין קטפה מדליית זהב בטורניר הזוגות בבדמינטון, לאחר שהצמד הייפנג פו את נאן זנג גבר על הצמד המלזי, שם גו וקיונג ווי טאן 1:2 בתום מותחן (21:16, 11:21, 21:23).

19:15: הוקי שדה, נשים - גרמניה זכתה במדליית הארד

הגרמניות גברה על נו זילנד 1:2 והשיגו את המקום השלישי. שארלוט סטפנהורסט וליסה שוצה העניקו יתרון, אוליביה מארי רק צימקה.

18:40: בדמינטון - נשים, זהב לספרד

קרולינה מרין ניצחה בגמר הטורניר את את פוסרלה סינדו ההודית 21:19, 12:21, 15:21 וסידרה לספרד מדליית זהב ראשונה אי פעם בענף.

קרולינה מארין שחקנית בדמינטון. GettyImages
מרין חוגגת לאחר ההישג/GettyImages

18:00: 50 קילומטר הליכה, גברים - סלובקיה עם הזהב

מאטיי טוטח הסלובקי עצר את השעון על שלוש שעות, 40 דקות ו-58 שניות וזכה במדליית הזהב עבור מדינתו. ג'ארד טאלנט האוסטרלי סיים עם הכסף כשקבע 3:41:16 והירוקי אראיי היפני לקח את הארד לאחר 3:41:24.

מאטיי טוטח הולך סלובקי. Julian Finney, GettyImages
טוטח חוגג לאחר זכייתו/GettyImages, Julian Finney

15:30: בדמינטון, נשים - מדליית ארד ליפן

לפני גמר הבדמינטון לנשים שייערך היום ב-16:25, נוזומי אוקוהארה היפנית גברה על לי צ'ורוי הסינית במשחק על מדליית הארד. קרולינה מארין מספרד וסינדו פוסארלה ההודית יפגשו בגמר.

12:00: הכפיל של ריאן לוכטה

מלבד ליאו מסי שצבע את שיערו במהלך הקיץ, גם השחיין ריאן לוכטה עשה זאת והגיע למשחקים האולימפיים עם המראה החדש. האמריקאי בלט בכותרות בעקבות המקרה בו השתכר, הרס תא שירותים ושיקר כי נשדד, וכעת ברשת חוגגים על חשבונו ומצאו את הכפיל החדש שלו, 'סיק בוי' מהסרט טריינספוטינג.

  • עוד באותו נושא:
  • ריו 2016

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully