וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד אולימפי: צרפת ודנמרק ייאבקו בגמר על מדליית הזהב

בתום שתי דרמות ענקיות נקבעו הפיינליסטיות. הטריקולור, שזכו בזהב בלונדון ובייג'ינג, ניצחו 29:28 את גרמניה משער בשניות הסיום. הדנים גברו באותה תוצאה על פולין אחרי הארכה

נבחרת הגברים של צרפת בכדוריד. רויטרס
חוגגים בדרך אל הגמר. שחקני נבחרת צרפת/רויטרס

דרמת ענק בחצי הגמר בטורניר הכדוריד בין צרפת לגרמניה. הצרפתים, האלופים האולימפיים מבייג'ינג ומלונדון, כבר היו בדרך הבטוחה לגמר כשהוליכו לכל אורך הדרך, ודקות לסיום אף הובילו 21:26. אלא שהגרמנים לא ויתרו, וחזרו ל-28:28 כדקה לסיום המשחק, אך הכוכב הכי גדול של נבחרת צרפת, דניאל נרסיס, כבש שניות לסיום, קבע 28:29 ושלח את צרפת לגמר.

נרסיס סיים עם שבעה שערים אצל הצרפתים כשוולנטין פורטה הוסיף חמישה ואילו ניקולה קרבאטיץ' כבש ארבעה. מנגד, אובה גנשיימר כיכב עם 11 כיבושים כשיוליוס קון הוסיף שמונה. טוביאס רייכמן, שכבש ארבעה שערים, קבע 28:28 עם שער דרמטי כדקה לסיום, אך גם זה לא עזר בסופו של דבר לגרמנים.

שחקן נבחרת דנמרק כדוריד מיקל הנסן. רויטרס
שרדו מותחן. הנסן ודנמרק/רויטרס

גם בחצי הגמר השני, בין דנמרק לפולין, התחוללה דרמה לא קטנה. הדנים פתחו טוב יותר ועלו ל-1:4 כבר אחרי כחמש דקות של משחק, אך הפולנים חזרו ל-5:5 עד הדקה ה-12. הנדנדה הזו נמשכה, כאשר הפער לזכות דנמרק נפתח והפולנים, בתפקיד הרודפים, חוזרים פעם אחר פעם ובמחצית 15:16 לדנמרק. לאחר ההפסקה פולין הצליחה להוביל מספר פעמים, היתרון עבר מצד לצד ושתיים וחצי דקות לסיום התוצאה הייתה 24:24.

כוכב המשחק מיקל הנסן, שכבש עשרה שערים, חשב שהוא כובש את שער הניצחון הדרמטי לדנמרק 40 שניות לסיום, אך מיכל דאשק השווה ממש על הבאזר והמשחק הלך להארכה. בחמש הדקות הנוספות דנמרק עלתה ליתרון מהיר של שלושה שערים וזה הספיק לה לניצחון 28:29. מעבר להנסן הכוכב של דנמרק היה מורטן אולסן שתרם שבעה שערים, מן העבר השני קרול ביילסקי כבש שבעה.

  • עוד באותו נושא:
  • ריו 2016

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully