וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטע ריבקין: "הייתי בטוחה שהאלות ישנו את המצב, האמנתי עד הסוף"

אכזבה בקרב נציגי ההתעמלות לאחר שריבקין לא הצליחה להעפיל לגמר הקרב רב. לוסטיג הזיל דמעה, סמופאלוב בכתה בהתרגשות: "אני גאה בה מאוד". גם פינס התקשה לדבר: "רגע קשה"

נטע ריבקין מתעמלת ישראלית (ימין) עם אלה סמופלוב המאמנת שלה. פז חסדאי
"היה יום ארוך". ריבקין עם סמופאלוב/פז חסדאי

אכזבה גדולה בקרב חברי משלחת ההתעמלות לריו לאחר אי הצלחתה של המתעמלת נטע ריבקין להעפיל לגמר הקרב רב, זאת אחרי שסיימה במקום ה-13 הכללי במוקדמות. ריבקין, שרשמה שתי טעויות בשני תרגילים מתוך ארבעה, סיימה את דרכה בתחרויות והתאכזבה מאוד בסיום. מנכ"ל הוועד האולימפי וראש המשלחת, גילי לוסטיג, הזיל דמעה כשמאמנה של ריבקין, אלה סמופאלוב אף התרגשה עד דמעות בסיום.

"היה יום ארוך ולא פשוט", אמרה ריבקין. "כמובן שרציתי לסיים אותו בצורה אחרת. רציתי מאוד, נתתי את כל כולי וזה לא הסתדר. הייתה תחרות צמודה, אבל טעיתי. אם לא הייתי טועה הייתי בגמר. התכוננתי והייתי מוכנה, אבל יש ימים כאלו. כשנפל לי הסרט ידעתי מה לעשות. אני מתעמלת וזו לא הפעם הראשונה שזה קורה. האמנתי עד הסוף, הייתי בטוחה שהאלות ישנו את המצב. החלטתי לקחת חופשה כדי לנקות קצת את הראש, כי נתתי את כל כולי מכל הבחינות".

"רצינו להגיע לגמר, אבל זה ספורט", אמרה המאמנת של ריבקין, אלה סמופאלוב, שמיררה בבכי בסיום. "נטע סיימה יפה והיא גם נשאה את הדגל. אני גאה בה מאוד, הלוואי שיהיו עוד בנות כמוה אצלי. אני מודה לכל הצוות המקצועי על הכול. נטע בשבילי היא כמו בת, היא אצלי מגיל שש. אני אוהבת אותה מאוד".

"זו אכזבה גדולה", אמר יו"ר איגוד ההתעמלות, אופיר פינס. "היא אחת המתעמלות הבכירות בעולם וזה שהיא לא הגיעה לגמר זו אכזבה. זה רגע קשה, כשזה קורה לספורטאית שלך שטיפחנו אותה ושרצינו עבורה את הכי טוב זה כואב. היא מבוגרת באופן יחסי למתעמלות והיא תעשה את החושבים שלה בנוגע לעתיד".

נטע ריבקין מתעמלת ישראלית (ימין) עם גילי לוסטיג מנכ"ל הוועד האולימפי. פז חסדאי
גם לוסטיג הזיל דמעה. ריבקין/פז חסדאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully