וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל נשים: ארה"ב ניצחה את ספרד 72:101 וזכתה בזהב אולימפי

האמריקאיות זכו בטורניר בפעם השישית ברציפות לאחר ניצחון קליל על הספרדיות. דיאנה טאורסי השוותה את שיא השלשות במשחק אחד באולימפיאדה וקלעה 17 נקודות

עריכת וידאו: עמרי וייס, עריכת תוכן: לירן מוסלי ברן וסיגל סיריוס, תחקיר: אסתי סדקה ועומר שליט, הפקה: תום רוכלין

נבחרת ארצות הברית זכתה הערב (שבת) בטורניר האולימפי בכדורסל נשים בזכות ניצחון משכנע על נבחרת ספרד 72:101. בנות הדרים טים, שלא היו קרובות להפסיד לאורך כל הטורניר, רשמו זכייה שישית ברציפות בטורניר האולימפי מאז אולימפיאדת אטלנטה 1996, וזכייה שמינית במדליית הזהב בעשר הופעות, כשהפעמיים היחידות בהן שמטו את הזהב היו במונטריאול 1976 וברצלונה 1992.

הספרדיות, שהגיעו למשחק אחרי ניצחון דרמטי ברבע הגמר על טורקיה וניצחון קליל על סרביה בחצי הגמר, נשארו במשחק במהלך הרבע הראשון כשאחרי 10 דקות רק 17:21 לארצות הברית. דקות נהדרות של מאיה מור פתחו יתרון משמעותי לאמריקאיות - 32:49 במחצית, והפכו את המחצית השנייה למשימה בלתי אפשרית עבור הנבחרת האירופאית. כבר במהלך הרבע השלישי המשחק עבר לשלב הגארבג' טיים כשאחרי שלושה רבעים מובילות האמריקאיות 49:81, וברבע האחרון הורידו קצת את הרגל מהגז בדרך לניצחון 72:101.

דיאנה טאורסי קלעה 17 נקודות והשוותה את שיא השלשות למשחק אחד באולימפיאדה, כשקלעה חמש שלשות. לינדסי וולן הוסיפה 17 נקודות משלה ומאיה מור קלעה 14. את נבחרת ספרד הובילה הכוכבת של הכדורסל המקומי אלבה טורנס שקלעה 18 נקודות.

שחקנית נבחרת ארצות הברית טינה צ'ארלס לצד שחקנית נבחרת ארצות הברית דיאנה טראוסי. רויטרס
חגיגה של דיאנה טארוסי והנבחרת האמריקאית/רויטרס
מאיה מור שחקנית נבחרת ארצות הברית לצד לורה ניקולס שחקנית נבחרת ספרד. רויטרס
גם היא הייתה גדולה. מאיה מור/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully