וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות ריו: מו פראח מכחיש את ההאשמות, לוכטה תוקף בחזרה

הרץ התנער מהדיווחים לפיהם הוא בקשרי חברות עם מאמן המשתמש בסמים: "בסך הכול אמרנו שלום, אני אומר שלום להרבה אנשים וזה לא אומר שאנחנו חברים". השחיין רתח: "הסיפור שלי יצא מכלל פרופורציה, כל מה שאני יודע זה שהאקדח היה מולי"

מערכת וואלה!

21:30: זהב לרוסיה וארה"ב בהיאבקות

סוסלן רמונוב הרוסי ניצח בגמר עד 65 ק"ג את טוגרול אסגארוב מאזרבייג'אן. בקטגוריה עד 97 ק"ג חגג קייל פרדריק סניידר זהב אחרי ניצחון על קטאג גוזימוב מאזרבייג'אן.

21:00: ארצות הברית, צרפת ואוזבקיסטן לקחו זהב באגרוף

קלריסה מריה שילד האמריקאית ניצחה בגמר הקטגוריה ל-69 עד 75 ק"ג את נוצ'קה פונטיחן ההולנדית. במשקל זבוב לגברים (עד 52 ק"ג) ניצח האוזבקי שאחובידין זוירוב את הרוסי מישה אלויאן. עוד זהב אוזבקי הגיע במשקל עד 64 ק"ג לגברים, שם פזלידין גאיבנזארוב ניצח את האזרי לורנזו סוטומאיור קולאזו. טוני ויקטור ג'יימס יוקה הצרפתי ניצח בגמר למשקל סופר כבד (מעל 91 ק"ג) את הבריטי ג'ו ג'ויס.

20:00: זהב לשוויץ באופניים

במרוץ אופני ההרים המרתק ניצח נינו שורטר ממש על קו הגמר את ירוסלב קולהאבי הצ'כי. קרלוס קולומה ניקולאס הספרדי לקח ארד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

17:42: מדליית ארד לארצות הברית בכדורעף גברים

דרמה גדולה נרשמה במשחק על המקום השלישי. נבחרת ארצות הברית, שהייתה פייבוריטית לזכייה במדליית הזהב אך הפסידה בחצי הגמר, הייתה קרובה לסיים את הטורניר בריו ללא מדליה, כשנקלעה לפיגור שתי מערכות מול נבחרת רוסיה. אלא שהאמריקאים כמו האמריקאים ידעו לחזור למשחק, השוו ל-2:2 וניצחו 13:15 במערכה החמישית והמכרעת, וזכו במדליית הארד.

נבחרת ארצות הברית מול נבחרת רוסיה בכדורעף בקרב על מדליית הארד. GettyImages
הסתפקו בארד. נבחרת ארה"ב/GettyImages

17:00: לוכטה תוקף בחזרה

סערת ריאן לוכטה מסרבת להירגע. השחיין האמריקאי בחר לתקוף את הביקורת הקשה נגדו בראיון למאט לאואר: "הסיפור הזה יצא מכל פרופורציה. זו הייתה התנהגות לא בוגרת מצדי, אבל אני יודע מה עשיתי לא בסדר. אני לא טענתי מעולם כי הייתי קורבן, אתם רוצים לקרוא לזה שוד. כל מה שאני יודע באמת זה שהיה אקדח מולי ונדרשתי לתת את כספי. היית מאוד שיכור".

ריאן לוכטה שחיין אמריקאי. רויטרס
תוקף בחזרה. לוכטה/רויטרס

16:40: ההכחשה של מו פראח

אחרי שזכה ב-5,000 מטרים ושמר על הדאבל אותו השיג בלונדון, מו פראח, דאג להכחיש את הקשר עם ג'אמה אדן. האחרון, מאמן סומלי ששמו נקשר עם עבודה משותפת עם פראח, חשוד בשימוש בחומרים אסורים. "הוא לא חבר שלי, אנחנו בסך הכול אומרים שלום שלום ואין שום דבר מעבר לזה. לא כל אחד שאני אומר לו שלום הוא בהכרח חבר שלי, אני מעולם לא מסרב להעניק תמונה לאנשים".

הרץ הבריטי מו פראח. GettyImages
יש או אין קשר? פראח/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully