וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד אולימפי: הפתעה גדולה ומדליית זהב לדנמרק, שניצחה את צרפת

הסקנדינבים, בפעם השלישית ברציפות שהם עולים למשחקים האולימפיים, ניצחו 26:28 את אלופת הטורניר בפעמיים הקודמות. הכוכב הדני האנסן כבש 8 שערים, אכזבה עצומה לנארסיס ואומאייר הצרפתים

מיקל האנסן שחקן נבחרת דנמרק בכדוריד. רויטרס
איזה שחקן ענק. האנסן בטירוף/רויטרס

הפתעה גדולה והישג עצום לנבחרת הכדוריד של דנמרק. הסקנדינבים, ששיחקו בטורניר האולימפי בסך הכול בפעם השלישית ברציפות אחרי שנעדרו מחמש אולימפיאדות ברציפות, זכו במדליית הזהב עם 26:28 מפתיע במיוחד מול צרפת החזקה. הטריקולור, שזכו במדליית הזהב גם בבייג'ינג 2008 וגם בלונדון 2012 וגם באליפות העולם האחרונה בקטאר, היו פייבוריטים גדולים לפני המשחק, אבל נותרו עם מדליית הכסף בלבד. דור הזהב הצרפתי מאבד מדליה שבוודאי כואבת מאוד לכוכבי על ותיקים כמו תיירי אומאייר השוער בן ה-39 ודניאל נארסיס בן ה-36.

את הדנים הוביל כמובן ה-כוכב הגדול שלהם מיקל האנסן בן ה-28, שחקן פריס סן ז'רמן ששבר את הלב להרבה מאוד צרפתים הערב. האנסן כבש 8 שערים והוביל את הנבחרת שלו להישג הענק כשלאסה סבאן, קספר סונדרגארד והנריק טופט האנסן כבשו 4 שערים כל אחד. את הצרפתים הוביל מיכאל גיגו עם 6 שערים, בעוד ניקולה קרבאטיץ' כבש 5 שערים ודניאל נארסיס הגדול כבש רק 4 שערים. נארסיס, שכבש את השער הקריטי והמכריע בחצי הגמר מול גרמניה, נותר עם לב שבור וקשה לדעת אם יהיה גם בבייג'ינג 2020, אז יהיה בן 40. ערב קשה בשבילו.

תיירי אומאייר שוער נבחרת צרפת בכדוריד. רויטרס
נשבר הלב. אומאייר/רויטרס

עוד לפני הגמר הגדול בין צרפת לקרואטיה, נערך המשחק בין פולין לגרמניה על מדליית הארד והמקום השלישי. הגרמנים, אלופי אירופה רק מהשנה שספגו הפסד כואב מאוד מול צרפת החזקה בחצי הגמר, הצליחו לנצח 25:31 ולזכות במדליית הארד. זו המדליה ה-42 בסך הכול של גרמניה וה-15 ארד.

טוביאס רייכמן, שרשם טורניר נהדר, רשם עוד משחק מרשים עם 7 שערים כשאחריו יוליוס קוהן עם 4 שערים. פולין, שהתקשתה להיכנס למשחק, קיבלה 5 שערים מפז'מיסלב קראייבסקי שהוביל את כובשי השערים שלה. זו המדליה הרביעית של גרמניה בכדוריד אי פעם ומרשימה במיוחד אחרי שבכלל לא עלתה למשחקים האולימפיים ב-2012.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מיקל האנסן שחקן נבחרת דנמרק כדוריד. רויטרס
האנסן עם הזהב/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully