וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל אולימפי: ספרד זכתה בארד אחרי 88:89 דרמטי על אוסטרליה

לה רוחה רשמה מדליה אולימפית שלישית ברציפות למרות קאמבק גדול של הבומרס, שכבר פיגרו בפער דו ספרתי. רודריגס קלע שתיים מכריעות מהקו אחרי עבירה גבולית, 31 נקודות לגאסול, 30 למילס

פאו גאסול נבחרת ספרד מול מת'יו דלבדובה נבחרת אוסטרליה. רויטרס
משחק עצום. גאסול מול דלבדובה/רויטרס

טורניר הכדורסל האולימפי מגיע היום (ראשון) לסיומו ועוד לפני הגמר הגדול נערך הקרב על הארד, שהסתיים ב-88:89 דרמטי מאוד לספרד על אוסטרליה המאוכזבת. עבור לה רוחה, שזכתה בכסף בשתי האולימפיאדיות האחרונות, מדובר במדליה אולימפית שלישית ברציפות.

ספרד פתחה טוב יותר ובמהלך הרבע הראשון טיפסה ליתרון 9:16. אוסטרליה הצליחה להישאר בתמונה והרבע הסתיים ב-17:23 לספרדים. גם לאורך הרבע הבא היתרון נשאר אצל ספרד, כאשר סל של חואן קרלוס נבארו קבע 23:32 ובהמשך הפער כבר צומח לדו ספרתי. ריצת 0:10 בסיום המחצית החזירה את הבומרס למשחק ולהפסקה ירדה ספרד בפלוס שתיים בלבד, 38:40.

עוד בנושא:

הכי רחוק מדרים טים: נבחרת ארה"ב חזרה עשור אחורה

פאו גאסול נבחרת ספרד. GettyImages
מדליה אולימפית שלישית ברציפות לספרד. גאסול/GettyImages

סל של מת'יו דלבדובה, שתי דקות בתוך המחצית השנייה, העלה את האוסטרלים ליתרון ראשון מאז שניות הפתיחה של המשחק ומשם החלה נדנדה. ספרד עוד עלתה לפלוס שש בתחילת הרבע המכריע, אבל אוסטרליה לא נכנעה והמשחק הגיע צמוד לדקות ההכרעה. גאסול לא הפסיק לקלוע עבור ספרד, אבל פטי מילס ענה מן העבר השני.

35 שניות לסיום, דייויד אנדרסן שם שתיים מהקו, אך גאסול הגיב בשתיים משלו אחרי שריקה גבולית. הכדור האחרון של אוסטרליה הלך לאנדרסון, שמצא את ארון ביינס וזה קלע על הראש של גאסול מקרוב סל קשה וקבע 87:88, עם 9.7 שניות על השעון. רודריגס נכנס לסל וסחט עוד עבירה מאוד גבולית. הוא קלע פעמיים, 5.4 שניות לסיום. הכדור האחרון של אוסטרליה לא הלך לשום מקום וספרד חגגה עם הארד.

פאו גאסול היה ענק עם 31 נקודות (12 מ-15 מהשדה) ו-11 ריבאונדים. ניקולה מירוטיץ' הוסיף 14 נקודות ו-7 ריבאונדים ורודריגס סיים עם 11. מנגד, 30 נקודות למילס ו-15 לדייויד אנדרסון. מת'יו דלבדובה סיים עם שמונה אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully