וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות ריו: הבילוי הסוער של בולט, "השיא" של סימון ביילס

האצן הג'מייקני בילה במיטתה של סטודנטית בת 20, שמתקשה לעכל את ההמולה. המתעמלת שברה את שיא גינס בצילומי סלפי? הפיניש המדהים של רץ המרתון הארגנטינאי, המחאה של הרץ האתיופי ולמה אוצ'ימורה כל כך מרוצה?

אימג'בנק GettyImages

15:38 הלוק החדש של שחקני נבחרת ברזיל

08:45: הבילוי הסוער של יוסאין בולט

האצן הג'מייקני יוסאין בולט חגג שלוש פעמים באולימפיאדה הנוכחית, כשקטף שלוש מדליות זהב. אבל כנראה שאת החגיגה הגדולה מכולן הוא שמר לסיום. בברזיל חשפו תמונות וסרטונים של האצן מבלה עד השעות הקטנות של הלילה במועדון מקומי, ורוקד עם צעירות מקומיות. אם זה לא מספיק, בולט שנמצא במערכת יחסים בשנתיים האחרונות, המשיך את הבילוי במיטתה של סטודנטית מקומית, שדאגה לתעד את המאורע, ואף שלחה את התמונות המפלילות לחבריה בוואטסאפ, מה שכמובן הוביל לדליפתן של התמונות לרשת. התוצאה לפניכן. בינתיים, הסטודנטית מתקשה לעכל את ההמולה התקשורתית סביבה בבוקר שאחרי הבילוי עם בולט. לתקשורת הברזילאית היא אמרה: "הבילוי עם בולט היה נורמלי, לא יותר מזה".

08:33: הפיניש המדהים של רץ המרתון הארגנטינאי

רץ המרתון הארגנטינאי, פדריקו ברונו, זכה לשבחים עם סיום הריצה כאילו זכה במדליית הזהב, אלא שברונו כלל לא היה קרוב לפודיום. למעשה, הוא סיים את הריצה באחד המקומות האחרונים, לאחר שסבל מהתכווצויות וכאבים בשרירים, אך החליט להגיע לקו הסיום בכל זאת. "כאב לי כל הגוף, אבל לא יכולתי שלא להמשיך", אמר ברונו, שהגיע לקו הסיום בצעדי רדיפה - הפעולה היחידה שאותה יכול היה לבצע.

08:21: האם סימון ביילס שברה שיא נוסף?

אי שם בשנת 2015, שחקן הפוטבול, פטריק הנדרסון, שבר את שיא גינס לצילומי סלפי ביום אחד, כשרשם 1,449 כאלו עת ביקר באחד התיכונים בארצות הברית. האם שנה לאחר מכן, שיאו כבר הספיק להישבר? המתעמלת סימון ביילס, שסיימה את המשחקים האולימפיים עם חמש מדליות, סיפקה מאות, אם לא אלפי סלפים בטקס הסיום של האולימפיאדה, והתקרבה, אם לא עברה, לשיאו של אנדרסון.

08:11: קוהיי אוצ'ימורה הגשים חלום לפני החזרה ליפן

מיליוני מעריצים ברחבי העולם היו מוכנים להיפרד מסכום נכבד כדי לצפות באחד המתעמלים הגדולים בכל הזמנים, היפני קוהיי אוצ'ימורה. בזמן שעבור רבים החלום הוא לצפות בו, לו בכלל יש חלום אחר. "האולימפיאדה בריו הייתה השלישית שלי, אבל מעולם לא צפיתי ביוסאין בולט בפעולה. הפעם יצא לי לראות אותו, וזה כמו חלום שהתגשם".

המתעמל היפני קוהיי אוצ'ימורה. AP
הגשים חלום. אוצ'ימורה/AP

08:07: המחאה שעלולה לעלות לרץ המרתון ביוקר

רץ המרתון האתיופי, פייסה לילסה, סיים את ריצת המרתון בדרך מעט שונה משאר המתחרים, כשהצליב את ידיו, הניף אותם גבוה באוויר וכך חצה את קו הסיום. מסתבר שמדובר במחאה נגד ממשלת אתיופיה, כך טען לילסה מיד לאחר ריצת המרתון: "ממשלת אתיופיה רוצחת את בני עמי, הרגשתי שאני חייב לעשות משהו עם זה". כעת, לאחר שביצע את המעשה, הרץ מתמודד בפני דילמה קשה: לחזור לארצו ולהסתכן במוות או בעונש מאסר, או שמא לברוח למדינה אחרת. "אם לא יהרגו אותי, יכלאו אותי", הוא אמר. "אני שוקל שלא לחזור לאתיופיה יותר לעולם".

08:01: ריאן לוכטה וחבריו ייענשו על תקרית השוד

יו"ר המשלחת האמריקאית לאולימפיאדה, סקוט בלאקמאן, נשאל על התקרית שבה היו מעורבים מספר שחיינים, ביניהם גם ריאן לוכטה, רגע לפני שהוא חוזר לארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות: "הם אכזבו את שאר חברי המשלחת ואת העם האמריקאי. ברור שננקוט בצעדים משמעתיים נגדם עם חזרתנו לארצות הברית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully