וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיטר פלצ'יק: ג'ודו

עודכן לאחרונה: 18.7.2021 / 0:33

פיטר פלצ'יק ג'ודוקא ישראלי. עודד קרני, איגוד הג'ודו, אתר רשמי
פיטר פלצ'יק ג'ודוקא ישראלי/אתר רשמי, עודד קרני, איגוד הג'ודו
  • שם: פיטר פלצ'יק
  • מקצוע: ג'ודו (עד 100 ק"ג)
  • גיל: 29
  • היסטוריה: פלצ'יק עלה עם אמו לישראל כשהיה בן פחות משנה, וגדל בארץ עם סבו וסבתו. הוא סיפר שנולד עם עצמות עקומות ובעיות בריאות שונות, רופא המליץ למשפחתו שיתחיל לעסוק בספורט, ובעקבות כך כבר בגיל 4 סבו שלח אותו להתאמן בג'ודו. בשנת 2020 הוא זכה במדליית זהב באליפות אירופה.
  • "אורן אמר לי לפני הגמר שיש רגעים בחיים שצריך לקחת בשתי ידיים ולהגיד לעצמך: זה הרגע שלי", סיפר פלצ'יק על העידוד ששאב מסמדג'ה, מאמנו, באותו יום היסטורי, "המילים שלו הדהדו לי לאורך כל הקרב. אמרתי לעצמי כל הזמן שזה הרגע שלי, שמגיע לי וזה שלי. זה נתן לי הרבה מוטיבציה". החוויה על הפודיום רק הגבירה אצלו את הרצון להצליח בטוקיו. "זו הרגשה של אושר טהור", סיפר, "הרגעים האלה על הפודיום שאתה משמיע את ההמנון שלנו ומעלה את הדגל הכי גבוה שיש - זו תחושה באמת באמת מדהימה. הלוואי ואשחזר אותה בטוקיו".
  • הישגים: אחרי שפספס את אולימפיאדת ריו בגלל פציעה, ב-2018 זכה במדליית זהב בגרנד סלאם אבו דאבי ובמדליית זהב בגרנד פרי האג. ב-2018 זכה במדליית ארד באליפות אירופה בתל אביב, וב-2020 זכה במדליית זהב בגרנד פרי תל אביב. באותה שנה זכה במדליית זהב בגרנד סלאם פריז, ובמקום הראשון באליפפות אירופה בפראג. השנה, 2021, זכה בכסף בגרנד סלאם תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully