וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לינוי אשרם (התעמלות אומנותית)

עודכן לאחרונה: 18.7.2021 / 0:57

המתעמלת הישראלית לינוי אשרם. רויטרס
המתעמלת הישראלית לינוי אשרם/רויטרס
  • שם: לינוי אשרם
  • מקצוע: התעמלות אומנותית
  • גיל: 22
  • היסטוריה: גדלה בראשון לציון והחלה להתאמן בהתעמלות אומנותית בגיל 7. בגיל 13 נשברה ועברה לשחייה, אבל השתעממה וחזרה להתעמלות מהר מאוד. נחשבה תמיד לנחושה, פייטרית ומסורה. בגיל 15 זכתה בשתי מדליות באליפות אירופה לנערות, ומאז כבר הוכתרה כסגנית אלופת העולם בקרב רב, ואלופת אירופה. מי שהייתה ילדה היפראקטיבית ופרצה כנגד כל ההערכות המוקדמות, הפכה לאחת הספורטאיות המצליחות בישראל. "במציאות אני שונה לגמרי ממי שכולם רואים על המשטח", סיפרה בעבר בריאיון, "על המשטח אני חזקה, קשוחה. בחיים אני יותר שברירית, ביישנית, לא אוהבת לדבר הרבה. על המשטח הכי קל לי להביע את עצמי, הרבה יותר מאשר בדיבור".
  • ימים ספורים לפני היציאה לטוקיו היא זכתה בחמש מדליות זהב בגרנד פרי תל אביב, וסיפרה: "אנחנו יוצאות לטוקיו רגועות במטרה לייצג את מדינת ישראל בצורה הטובה ביותר ובשאיפה לעשות את התרגילים בצורה הטובה ביותר שאני יכולה ולעלות לגמר הקרב רב. יחסר לי במשחקים העידוד של הקהל, אבל אני בטוחה שארגיש את העידוד של כולם גם אם הוא מהבית. המשחקים בטוקיו הם המטרה אליה איילת ואני כיוונו, ולאחר דחייה של שנה הם סוף סוף הגיע. אנו מרגישות שאנחנו מגיעות הכי מוכנות שאפשר".
  • הישגים: ארד בקרב רב ובתרגיל הסרט באליפות העולם ב-2017 בפזארו, ארד בתרגיל האלות ובתרגיל החישוק באליפות אירופה ב-2017 בבודפשט, כסף בקרב רב ובתרגיל החישוק וארד בתרגיל הסרט באליפות העולם ב-2018 בסופיה, כסף בתרגיל הסרט, תרגיל האלות, תרגיל החישוק ותרגיל הצוות וארד בקרב רב ובתרגיל הכדור באליפות העולם ב-2019 בבאקו, זהב בקרב רב באליפות אירופה 2020 בקייב, זהב בתרגיל האלות וכסף בתרגיל הכדור ובתרגיל החישוק באליפות אירופה ב-2021 בווארנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully